ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت هزار مدرسه هوشمند در شهر تهران

| شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۸۹، ۰۶:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: هم‌اکنون یک‌هزار مدرسه هوشمند در تهران فعالیت می‌کند که در آینده به تعداد آن افزوده خواهد .

زکریا یازرلو در گفت‌وگو با «توانا» اظهار داشت: سال گذشته 200 مدرسه با مشارکت دانشگاه علم و صنعت، هوشمندسازی شد که با موفقیت در این زمینه، این طرح به پروژه‌ای ملی تبدیل شد.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر هوشمند‌سازی مدارس شهر تهران ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌هایی که اداره ‌کل آموزش و پرورش شهر تهران برای ارتقاء در تمام زمینه‌ها دارد، در آینده شاهد فراگیر شدن این طرح در تمام مدارس در مقاطع مختلف خواهیم بود.
* برخی دانش‌آموزان از کیف الکترونیکی استفاده می‌کنند

مدیر‌کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه هوشمندسازی مدارس، امری جهانی است، تصریح کرد: در این زمینه از تجارب کشورهای دیگر استفاده کرده‌ و به نتایج شایسته و در شأن دانش‌آموزان دست پیدا کرده‌ایم.

یازرلو با اشاره به استفاده دانش‌آموزان از کیف الکترونیکی بیان کرد: کیف الکترونیکی در بازار موجود است و هم‌اکنون برخی دانش‌آموزان از آن استفاده می‌کنند اما در تلاش هستیم تا این امر در تمامی مدارس شهر تهران گسترش یابد.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت‌نام اینترنتی و حذف استفاده از کاغذ در مناطق آموزش و پرورش شهر تهران برای فعالیت‌های اداری از نمونه‌های هوشمند‌سازی مدارس است، خاطرنشان کرد: اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در راستای اجرای شایسته‌تر هوشمند‌سازی مدارس در آینده اقدامات دیگری را نیز انجام خواهد داد.

  • ۸۹/۰۶/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">