ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت کارگشایان انصارالموحدین ممنوع است

| دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۸۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ | ۳ نظر

روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: فعالیت شرکت هرمی کارگشایان انصارالموحدین بر اساس قانون پولی و بانکی کشور و قانون بازار غیرمتشکل پولی جرم محسوب شده و ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بانک مرکزی افزود: به اطلاع کلیه هموطنان گرامی می رساند؛ اخیراً شرکتی تحت عنوان «شرکت کارگشایان انصارالموحدین» همانند دیگر شرکتهای غیرمجاز با ساختار هرمی اقدام به جذب سپرده‌های مردم بویژه در سطح استانهای کرمانشاه، تهران و یزد نموده است.

با عنایت به اینکه عملکرد شرکت یادشده علاوه بر ممنوعیت قانونی، دارای شبهه حرمت شرعی نیز می باشد و فعالیت اینگونه شرکتها طبق قانون پولی و بانکی کشور و قانون بازار غیرمتشکل پولی جرم محسوب شده و موجب پیگرد قانونی می باشد، به اطلاع کلیه هموطنان عزیز می رساند؛ برای جلوگیری از ضرر و زیان مالی، از افتتاح هرگونه حساب و پرداخت وجه به این شرکت و شرکتهای مشابه که فاقد مجوز از مراجع ذیصلاح قانونی می باشند، جداً خودداری نمایند.

  • ۸۴/۰۹/۲۱

نظرات  (۳)

در خصوص این شرکتها لطفا اعلام فرمایید که چرا جرم است و مجازات مجرمان چیست و چرا با توجه به انکه دولت نمی تواند مشکلات زیاد مردم را حل کند اجازه نمی دهدکه مردم با مشارکت خود مشکلاتشان را حل کنند
با سلام و خسته نباشید.طبق گفته شما شرکتهائی که دارای مجوز از مراجع قانونی نباشند اینگونه عملکرد آنها غیر قانونی می باشد ول شرکت کارگشایان انصار الموحذین طبق ارائه مجوز دادگاهی فعالیت خود را انجام می دهد در اینباره چه نظری دارید.
با سلام و خسته نباشید ! شرکت کارگشاین که دارای شماره ثبت 6996 می باشد ! پس چرا غیر قانونی اعلام می کنید ! پس ما جوانها که دزدی بلد نیستیم چطوری بتوانیم مشکلات مالی خود را حل کنیم ؟ ماشاالله فرصت شغلی هم که نداریم ! ما رو راهنایی کنید ! با تشکر‌! -------------------------------------- توضیح : دوست عزیز منبع این خبر بانک مرکزی است این مطالب را به آقایان بفرمایید.ما خبر واصله را به نقل از بانک مرکزی منعکس کرده ایم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">