ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت 70 دفتر خدمات الکترونیکی در تهران

| چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۸۷، ۰۴:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

شهردار تهران گفت: از روز شنبه 27 مهرماه، 70 دفتر خدمات الکترونیک شهر فعالیت خود را در سطح شهر تهران آغاز می کنند.

به گزارش مهر، دکتر محمدباقر قالیباف شب گذشته در مسجد جامع المهدی (عج) در منطقه 22 تهران اظهارداشت: بحث مربوط به گرفتن پروانه و پایان کار و فساد اداری موجود در این بخش، از مشکلاتی بود که با تلاش فراوان در راستای حل این مشکل دفاتر خدمات الکترونیک را در سطح شهر تهران راه اندازی کردیم که این دفاتر به تعداد 70 دفتر با همکاری بخش خصوصی از روز شنبه (27 مهرماه) فعالیت خود را آغاز می کنند.

وی ادامه داد: پیش از آغاز فعالیت این دفاتر 4 میلیون پرونده شهرسازی اسکن و وارد سیستم رایانه ای شد تا هریک از خانه های شهر تهران یک پرونده الکترونیک داشته باشند.

شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه ما در شهرداری تهران نسبت به همه موضوعات آگاهیم و و با سعی و خطا حرکت نمی کنیم ، گفت: از روز نخست کار در مجموعه شهرداری رسیدگی به پروژه های نیمه تمام و متوقف شهر را آغاز کردیم به طوری که امروز هیچ پروژه نیمه تمامی در شهر تهران وجود ندارد و حتی پروژه هایی که از سالهای گذشته رها شده بود امروز به نتیجه رسیده است.

  • ۸۷/۰۷/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">