ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فناوران منتشر شد

| چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۹:۵۹ ب.ظ | ۱ نظر

همزمان با روز جهانی جامعه اطلاعاتی امروز ‪ ۲۷‬اردیبهشت نخستین روزنامه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور منتشر شد.

سردبیر روزنامه فناوران اطلاعات گفت: این روزنامه تلاش دارد تریبون پرقدرت و تاثیرگذار مدیران، مسوولان و فعالان ‪ IT‬در کشور باشد و به دور از حاشیه پردازی با انتشار اخبار، مسایل، نیازها و نظرات خانواده بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و جهان، به نوبه خود راه توسعه فرهنگ ‪ICT‬ در کشور را هموار سازد.

ایمان بیک در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این روزنامه که در حال حاضر در ‪ ۱۶‬صفحه تمام رنگی در قطع کوچک منتشر می‌شود به زودی ضمیمه‌های تخصصی نیز به آن افزوده خواهد شد.
وی اظهار داشت: این قطع بدین دلیل کوچک انتخاب شده که با شناختی که از جامعه مدیران و فعالان صنعت ‪ ICT‬وجود داشت تصمیم به انتشار روزنامه ای گرفتیم که همچون خود ‪ ICT‬از جهات مختلف دارای نوآوری بوده و به شکل زیبا ارایه شود.

وی یادآور شد: ضمن اینکه استفاده و مطالعه آن در محل‌های مختلف ممکن باشد و نگهداری آرشیو آن هم ساده تر انجام شود.
بیک افزود: ما تمامی توان خود را به کار می‌بندیم تا روزنامه نگاری نوپای کشور در خدمت توسعه و ایجاد جامعه اطلاعات مردم مدار و دانایی محور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه روزنامه باید به دور از حاشیه پردازی و جنجال آفرینی باشد، افزود: انتقال درست اطلاعات و انتقال اطلاعات درست از ماموریت‌های هر روزنامه‌ای است زیرا مهمترین ابزار موفقیت رسانه در جهان امروز "اعتماد" است.

  • ۸۵/۰۲/۲۷

نظرات  (۱)

علی جان ممنون که خبر رو منتشر کردی. اما در این مطلب یک اشتباه کوچک هست. من گفته بودم رورنامه نگاری نوپای آی ـی که خورده روزنامه نگاری نوپای کشور. به هر حال ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">