ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر کل پست و مخابرات استان کردستان اعلام کرد: فن‌آوری "‪ "ADSL‬در مراکز تلفنی سنندج نصب و راه‌اندازی شد.
مهندس " مرادعلی چاغروندی " روز دوشنبه در گفت و با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این سیستم به منظور استفاده بهینه از زوج سیم کابل مسی در منازل و شرکتها طراحی شده است.
به گفته وی با استفاده از این فن‌آوری بدون اینکه خط تلفن اشغال گردد می‌توان ارتباطی پرسرعت و دایم را با بهترین کیفیت با شبکه اینترنت و دیگر شبکه‌های اطلاع‌رسانی داشت.
وی با اشاره به اینکه این سیستم کاربران را قادر می‌سازد تا به طور همزمان در هنگام انتقال دیتا از ارتباط تلفنی خود نیز استفاده نمایند افزود: ارتباط پرسرعت و دایم حداقل تا ‪ ۱۵‬برابر سرعت فعلی از مهمترین امتیازات این سیستم است.
چاغروندی ارتباط پرسرعت جهت استفاده از ویدئو و صوت در شبکه اینترنت، عدم وجود تداخل بین تلفن و اینترنت و امکان مدیریت پهنای باند و برخورداری از سیستم نقطه به نقطه اختصاصی از دیگر امتیازات این سیستم است.
وی بانکها و موسسات دولتی و غیر دولتی، شرکتها و کارخانه‌های بزرگ، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و ساختمانهای مسکونی و تجاری را از جمله جاهایی دانست که این سیستم قابلیت ارایه سرویس دهی به آن مکانها را دارد.
مدیرکل شرکت پست و مخابرات استان کردستان خاطرنشان کرد که این سیستم توسط شرکتهای بخش خصوصی در مراکز تلفنی سنندج نصب گردیده و فعلا در دو مرکز تلفن شهید چمران با پیش شماره سه و مرکز رشیدی نیا با پیش شماره دو آماده واگذاری به مشترکین می‌باشد.

  • ۸۴/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">