ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لایحه حمایت از کودکان اینفلوئنسر در ایالت ایلینویز

| سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۳۱ ب.ظ | ۰ نظر

قانون‌گذاران ایالت ایلینویز آمریکا قصد دارند، قوانین حفاظت از کودکان چهره در فضای مجازی ر را تدوین و تصویب کنند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ به نقل از آسوشیتد پرس، لایحه ایلینویز حق دریافت درصدی از درآمد را براساس تعداد دفعات حضور در محتوای ویدیویی آنلاینی که در هر بازدید حداقل ۱۰ سنت درآمدزایی داشته باشد، برای اینفلوئنسر‌های زیر ۱۶ سال در نظر می‌گیرد. اینفلوئنسر‌هایی واجد شرایط دریافت دستمزد هستند که محتوایشان در ایلینویز تولید شده و تصویر آن‌ها حداقل در ۳۰ درصد محتوا حساب کاربری در یک دوره ۳۰ روزه موجود باشد.

بلاگر‌ها و تولیدکنندگان بزرگسال محتوای ویدیویی، مسئول نگهداری سوابق کودکان هستند و درآمد کودک را در یک حساب پس‌انداز می‌کنند، تا زمانی که کودک ۱۸ ساله شد، آن را در اختیار وی قرار دهند. در صورت تخطی افراد از این قانون، کودک می‌تواند شکایت خود را در این زمینه مطرح کند.

این لایحه پیش‌تر به اتفاق آراء در سنای ایالت تصویب شده و قرار است این هفته در مجلس نمایندگان بررسی شود. این قانون در صورت تصویب برای رای‌گیری نهایی به سنا برمی‌گردد و سپس برای امضا و تایید نهایی در اختیار جی بی پریتزکر، فرماندار ایالت، قرار می‌گیرد.

جسیکا مادوکس، استاد دانشگاه آلاباما، معتقد است که اینفلوئنسر‌های کودک نیازمند همان حمایت‌هایی مشابه سایر کودکان کار هستند.

منبع الهام لایحه ایلینویز، قانون مشابهی موسوم به «قانون جکی کوگان» است که در سال ۱۹۳۹ در ایالت کالیفرنیا تصویب شد و بر اساس آن، والدین ملزم به حفظ و پس‌انداز بخشی از درآمد کودکان بازیگر برای دوران بزرگسالی آن‌ها هستند.

  • ۰۲/۰۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">