ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لزوم مشارکت خارجی ها در تله‌کام

| چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۸۷، ۱۲:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته معاون طرح و توسعه شبکه زیرساخت شرکت ارتباطات زیرساخت، حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه در حد چند شرکت شخصی است که به نظر می‌رسد می‌باید در مورد علل عدم حضور شرکت‌های معتبر خارجی چاره‌اندیشی دقیقی صورت گیرد.

به گزارش ستاد خبری نهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات مخابرات و اطلاع‌رسانی (تلکام) مهندس غلامرضا کشتگر با بیان مطلب فوق افزود:ارزیابی مدیران از نمایشگاه مکانی است که به ارایه آخرین دستاوردهای شرکت های داخلی و خارجی می پردازد، که متاسفانه در سال های اخیر این انتظار برآورده نشده و به دلیل توقف تولید در بیشتر شرکت‌های داخلی محصولات ارایه شده از تجهیزات قدیمی است.

وی ادامه داد: در هر حال برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مثبتی دارد که هشت دوره برگزاری نیز اثرات خوبی در تصمیم‌گیری‌های مدیران در زمینه استفاده از فناوری‌های مختلف داشته است.

بنابر اظهارات معاون شرکت ارتباطات زیرساخت همانگونه که در مفهوم نمایشگاه نیز نهفته است، می‌باید آخرین دستاوردها به نمایش گذاشته شود، که از این بابت انتظار افراد متخصص و مدیران به طور کلی برآورده نشده است.

وی نمایشگاه را محفلی مناسب برای تعامل و مذاکره فنی با تولیدکنندگان و مدیران اجرایی دانست و افزود: بر همین اساس شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی ایجاد و مدیریت شبکه backbone، آخرین برنامه‌های خود را در راستای توسعه و ارایه سرویس‌های مخابراتی در نمایشگاه ارایه خواهد کرد.

گفتنی است نهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات مخابرات و اطلاع‌رسانی(تلکام) از روز 2آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران به مدت چهار روز برپا می شود.

  • ۸۷/۰۸/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">