ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

لینوکس فارسی یک سال و نیم دیگر می رسد

| شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۸۴، ۱۰:۲۶ ق.ظ | ۰ نظر

ربیعی در گقت و گو با ایسنا با اشاره به پروژه‌ی لینوکس فارسی گفت: خوشبختانه بودجه‌ی پروژه‌های سال 83 لینوکس فارسی از طریق کمکی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و طرح تکفا برای بخش خصوصی تامین خواهد شد.

مدیر مرکز IT پیشرفته‌ی شریف با بیان اینکه پروژه‌ی لینوکس فارسی تا یک سال و نیم دیگر به اتمام خواهد رسید، گفت: پروژه‌های لینوکس تقریبا سری آخر هستند و 50 درصد بودجه‌ی سال گذشته این پروژه پرداخت شده و باقی آن نیز پرداخت خواهد شد.

وی اظهار داشت: تصور می‌کنم دولت و سازمان مدیریت بر روی این موضوع جدی‌تر شدند و به اهمیت پروژه بیشتر پی بردند و سخنرانی‌های آن‌ها حکایت از این دارد که کاملا پشتیبان پروژه شده‌اند.

وی در ادامه با بیان این‌که اهمیت طرح در سال‌های آتی بیشتر مشخص خواهد شد، گفت: در حال حاضر پروژه‌هایی که سال‌های قبل به انجام رسیده در مراجع بین‌المللی ثبت شده یعنی همین حالا که لینوکس را از هر شرکتی دریافت می‌کنید خروجی‌های پروژه‌ی ما داخل آن دیده شده است.

وی با تاکید بر این‌ که طرح به لحاظ فنی بسیار خوب دیده شده گفت: در کنفرانس‌های متعددی که از طرف یونسکو برگزار شده و ما نیز در آنجا حضور داشتیم این طرح از لحاظ فنی کاملا تایید شده است.

ربیعی در ادامه ابراز داشت: فرهنگ‌سازی در حد خوبی انجام شده و تاخیری که در انجام این پروژه‌ حاصل شده به دلیل بودجه است.

  • ۸۴/۰۵/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">