ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ماینرهای کارگاه تولیدی خاموش شدند

| جمعه, ۷ بهمن ۱۴۰۱، ۰۵:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان کشف ۱۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در یک کارگاه تولیدی به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس حسین بدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با انجام اقدامات اطلاعاتی از راه‌اندازی مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در یک کارگاه در یکی از شهرک‌های صنعتی زنجان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: مأموران پس از تکمیل و اطمینان از صحت اطلاعات و انجام هماهنگی قضائی به کارگاه تولیدی مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل 15 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال غیر مجاز کشف کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ماینرهای کشف شده را 6 میلیارد ریال برآورد کردند.

 بدری با بیان اینکه مبارزه با استخراج ارزهای دیجیتال غیر مجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاص در این زمینه مطلع شدند می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

  • ۰۱/۱۱/۰۷

ماینینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">