ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

‌متولی الکامپ هنوز مشخص نیست‌

| دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۸۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

در حالی که فقط چند ماه به برگزاری نمایشگاه الکامپ باقی است، هنوز متولی برگزاری نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر مشخص نشده است.

یک مقام آگاه در شرکت نمایشگا‌‌ه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن بیان این مطلب افزود: سازمان نظام صنفی و انجمن شرکت‌های انفورماتیک به دلیل اینکه شاخص کاری‌شان با کامپیوتر و فناوری اطلاعات مربوط است، خود را متولی برگزاری نمایشگاه الکامپ می‌دانند اما واقعیت این است که وزارت بازرگانی، شرکت نمایشگا‌ه‌ها و سازمان‌ توسعه تجارت ایران در این فعالیت تصمیم‌ می‌گیرند که این نمایشگاه چه زمانی و توسط چه ارگانی برقرار شود.‌

وی تصریح کرد‌NGO: ها و سازمان‌های مربوط به کامپیوتر و الکترونیک شاخص‌های خودشان را مطرح می‌کنند اما هنوز تصمیم نهایی درباره زمان و نحوه برگزاری نمایشگاه الکامپ گرفته نشده است.

وی تغییرات سازمانی و جابه‌جایی مدیران را دلیل عدم تصمیم‌گیری‌در مورد نمایشگاه الکامپ دانست و افزود: هنوز مسایل مربوط به این نمایشگاه به شکل کامل بررسی نشده است و این موضوع زمان می‌برد.

  • ۸۴/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">