ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجوز برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات در افغانستان از سوی سازمان توسعه تجارت صادر شد.

طلایی نایب رییس اتحادیه صادر کنندگان نرم افزار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: مجوز برگزاری نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات در افغانستان از سوی سازمان توسعه تجارت به اتحادیه صادرکنندگان نرم افزار داده شده است.

وی افزود: سازمان توسعه تجارت واتاق بازرگانی ایران و افغانستان و همچنین اتحادیه صادر کنندگان نرم افزار در راستای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه با طرف افغانی در حال مذاکره هستند.

وی خاطر نشان کرد: در نشست مشترک اتحادیه صادر کنندگان نرم افزار و اتاق مشترک ایران و افغانستان مقرر شد مهندس کامران فر رایزن ایران و افغانستان زمان مناسب جهت برگزاری این نمایشگاه را به دو طرف پیشنهاد دهد.

طلایی اظهار داشت: امیداواریم با توجه به اشتراک زبانی و مذهبی وتاریخی و بازار بزرگ افغانستان و نیازهای افغانستان به پتانسیل هایICT ایران، دست اندرکاران این صنعت در بخش دولتی و خصوصی فراجناحی عمل نموده و نسبت به کمک جهت حضور فعالان این صنعت در این نمایشگاه اقدام نمایند.

  • ۸۴/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">