ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

محصولات جدید برای حفاظت از شبکه های محلی

| يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۸۶، ۰۸:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

Panda Security با انتشار اطلاعیه ای از آغاز انتشار جدیدترین نسخه های محصولات خود برای حفاظت از شبکه های محلی خبر داد.

بنا بر این اطلاعیه، نرم افزارهای Panda BusinesSecure 2007 و Panda EnterpriSecure 2007 که به طور ویژه برای تأمین امنیت در شبکه شرکت ها، سازمان ها و ادارات مختلف و حفاظت از اطلاعات سازمانی طراحی و تولید شده اند، در اختیار کلیه مدیران شبکه در سرتاسر جهان قرار گرفته است.

بر اساس اعلام پاندا، نسخه های جدید محصولات تحت شبکه این شرکت، علاوه بر بهره گیری از فن آوری پیشرفته TruPrevent™ در ردیابی کدها و حملات مخرب ناشناخته و بسیار جدید، مجهز به فن آوری قدرتمند Anti-Rootkit پاندا بوده و از قوی ترین سیستم HIPS (سیستم پیشگیری از نفوذ مبتنی کاربر) برای فایل سرورها و نیز ایستگاه های کاری متصل به شبکه برخوردارند.

ارائه حداکثر امنیت با استفاده از حداقل منابع و ظرفیت های سیستم نیز از ویژگی های قابل توجه محصولات جدید پاندا برای حفاظت از شبکه های محلی ست. بر اساس یک ارزیابی مقایسه ای که اخیراً توسط VeriTest در بین برترین محصولات امنیتی جهان صورت گرفت، Panda ExchangeSecure، ویژه محافظت از سرورهای Exchange، با ایجاد حداقل بار منفی بر روی عملکرد سرورها، در مقایسه با سایر محصولات مطرح، از کمترین منابع و ظرفیت های سیستم و شبکه های محلی استفاده می کند.

نسخه جدید AdminSecure، ابزار کنترل و مدیریت متمرکز امنیت در شبکه ها نیز با بهبود و پیشرفت قابل ملاحظه ای همراه بوده است.

کاربرد این نرم افزار امنیتی به حدی ساده شده که حتی شرکت های و ادارات کوچک تا متوسط نیز بتوانند به راحتی و از طریق هر کدام از رایانه های متصل به شبکه، شرایط امنیتی کل شبکه خود را تحت کنترل و نظلرت داشته

باشند. هم چنین مدیران شبکه می توانند با استفاده از این ابزار، پروفایل هایی را برای هرکدام از کاربران متصل به شبکه تعریف کرده و شرایط مختلف امنیتی را برحسب نوع فعالیت آنها و به صورت جداگانه، تعریف نمایند.

برخی دیگر از ویژگی های محصولات جدید پاندا شامل موارد زیر می باشند:

- ارائه گزارش های کاربردی و تفصیلی که به صورت خودکار به مدیر شبکه ارسال می شود

- یکپارچگی با ابزار Tivoli و OpenView از طریق SNMP

- یکپارچگی با Active Directory

- یکپارچگی با ClientShield در خصوص

پرکاربردترین برنامه های ارسال پیام فوری مانند (Yahoo!, AOL, MSN). این نوع برنامه ها ممکن است بعنوان نقاط آسیب پذیر در معرض نفوذ هکرها و

کدهای مخرب قرار گیرند.

- بهبود و بهسازی ماژول های NetworkSecure مربوط به کنترل دسترسی به شبکه در خصوص سیستم هایی که دارای شرایط امنیتی محکم و قدرتمندی نیستند.

اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات جدید پاندا برای حفاظت از شبکه ها، با مراجعه به www.pandasecurity.com/enterprise قابل دسترسی می باشد.

کاربران محصولات شبکه پاندا می توانند به صورت رایگان و با مراجعه به آدرس www.pandasecurity.com ، نرم افزارهای قدیمی خود را به نسخه جدید ارتقا دهند.
www.mec-security.com

مترجم: اسماعیل ذبیحی

  • ۸۶/۰۵/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">