ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات از ارتباط با ایرانسل سودی ندارد

| يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۱:۴۴ ب.ظ | ۱ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: اپراتور اول درارتباط متقابل خود با اپراتورایرانی خارجی ام .تی. ان -ایرانسل سود نمی کند.

صابر فیضی در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا با تایید این مطلب که هزینه تمام شده هر دقیقه مکالمه با تلفن همراه حدود 500 ریال برآورد شده که مخابرات براساس پروانه خود 334 ریال نیز باید بابت ارتباط متقابل خود با اپراتور دوم پرداخت کند که در مجموع 834تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعرفه مکالمه درداخل شبکه اپراتور اول با 625 ریال است، اظهار داشت: به رغم این میزان تفاوت تعرفه مکالمه ، شرکت مخابرات در ارتباط با اپراتور ایرانی خارجی ام. تی. ان. ایرانسل نه متضرر می شود و نه سود می کند.

وی گفت: در صورتیکه این میزان تعرفه براساس ترافیک شبکه مورد ارزیابی قرار گیرد این ترافیک متعادل باشد هیچ مشکلی در این زمینه پیش نخواهد آمد.

چندی پیش وفا غفاریان رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اعلام کرده بود در حال حاضر حاشیه سود شرکت مخابرات از محل این ارتباط منفی بوده و این شرکت 4/9 درصد ضرر کرده است؛ مبلغی که اپراتور دوم به مخابرات و متقابلا مخابرات به این اپراتوربابت اینترکانکشن می‌پردازد، دقیقه‌ای 334 ریال است که اگر فقط به مبلغ پرداخت شده توجه کنیم مخابرات متضرر می‌شود.

این درحالیست معاون فنی اپراتور ایرانی خارجی ام .تی. ان- ایرانسل، از وصول درآمد 2800 میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران از محل اتصال متقابل (اینترکانکشن) با شبکه اپراتوردوم خبر داده بود.

  • ۸۹/۰۲/۱۹

نظرات  (۱)

با امدن ایرانسل مخابرات در خیلی چیز ها ضرر می کند و مثل سابق نمی تواند به ترکتازی خود ادامه دهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">