ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات امسال یک میلیون ADSL واگذار می کند

| سه شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت تا پایان سال جاری یک میلیون پورت اینترنت پرسرعت( ADSL ) را واگذار خواهد کرد و شرکت‌های ندا ( شرکت های کوچک بخش خصوصی )هم می‌توانند پنج میلیون پورت را واگذار کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ،" صابر فیضی " روز سه شنبه گفت: برای کل کشور درسه سال آینده 6 میلیون پورت ADSL نیاز داریم.

وی بهینه ‌سازی خدمات برای جلب رضایت مشتری را ازجمله برنامه‌های پیش روی شرکت مخابرات ایران دانست و افزود: این شرکت در تلاش است در رابطه با الکترونیکی کردن ارتباطات نقش خود را ایفا کرده و سهم خود را از این بخش به دست آورد.

فیضی با اشاره به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: به طورقطع اجرای این قانون تاثیر قابل توجهی بر ارتباطات خواهد گذاشت، اما شرکت مخابرات ایران با اضافه کردن پهنای باند، ارایه خدمات صوتی و تصویری هم‌چنین کاهش ترددها و ارایه سرویس‌های برتر به کمک مردم خواهد آمد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران همچنین با بیان اینکه با خصوصی‌سازی مخابرات انجام بسیاری از اقدامها، ساده‌تر شده است، تصریح کرد، رفع نقاط کور و گسترش پوشش شبکه همراه اول، تجاری‌سازی و برقراری رومینگ بین اپراتورها از جمله برنامه‌های مخابرات است.

فیضی با بیان اینکه باید کلمه ارتباطات دیجیتال را در کشور جایگزین کلمه اینترنت کرد ، اظهار داشت، اگر شبکه اینترانت ایران توسط شرکت مخابرات انجام و تکمیل شود، ارتباط با شبکه‌های بین‌المللی کاهش یافته و با بسترهای فعلی شرکت ارتباطات زیرساخت اینترنت کشور تکمیل خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران، ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات مخابراتی را از اولویت‌های برنامه این شرکت دانست و گفت: ارایه خدمات ارزش افزوده و بهینه‌سازی سرویس‌ها برای جلب رضایت مشتری از مهم‌ترین برنامه های مخابرات است.

  • ۸۹/۰۳/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">