ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات با پروانه به بورس می رود

| چهارشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۸۶، ۰۲:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت مخابرات ایران پس از صدور پروانه‌ی فعالیت این شرکت آماده ورود به بورس خواهد بود.

صابر فیضی - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران - با بیان این مطلب اظهار کرد: از آن جا که پروانه در قیمت واگذاری و عرضه سهام تاثیرگذار است، سازمان بورس اوراق بهادار، خواستار ارایه پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران شده است.

وی افزود: به اعتقاد سازمان بورس، داشتن پروانه فعالیت یک شرکت به منظور ورود به بورس الزامی است در حالی که تا پیش از این چنین شرطی مطرح نبود.

فیضی درخصوص تلاش‌های صورت گرفته در زمینه‌ی صدور پروانه نیز گفت: صدور پروانه فعالیت شرکت مخابرات ایران در مراحل نهایی بوده اما هنوز به جمع‌بندی نرسیده است.

وی ادامه داد: روز گذشته نیز با حضور وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات بحث‌های مفصلی در زمینه مفاد این پروانه صورت گرفت که امیدواریم در هفته آینده به جمع‌بندی نهایی برسیم.

او خاطرنشان کرد: پس از نهایی شدن پروانه، کار قیمت‌گذاری آغاز شده و بعد از آن سهام شرکت مخابرات ایران در بورس عرضه خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در خصوص زمان ورود به بورس نیز گفت: از نظر مخابرات، پس از نهایی شدن این پروانه، سهام شرکت مخابرات ایران از هفته دوم دی‌ماه آماده‌ی عرضه در بورس خواهد بود.

وی درباره مفاد این پروانه نیز گفت: سقف 38 میلیون مشترک تلفن همراه، نداشتن محدودیت در مشترک تلفن ثابت و انجام فعالیت در زمینه انتقال دیتا در حوزه فن‌آوری اطلاعات از جمله مفاد این پروانه است.

فیضی تاکید کرد: بر اساس این پروانه حق لیسانس اپراتور اول با توجه به فعالیت‌های بعد از صدور پروانه در بخش‌هایی مثل تعرفه، توسعه تلفن همراه و ثابت، دیتا و اتصال متقابل معین خواهد شد.

  • ۸۶/۰۹/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">