ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات بدهی جدیدی به وزارت ارتباطات ندارد

| سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۱:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: افزایش رقم بدهی شرکت مخابرات از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنای حقوقی نداشته و این شرکت تعهدی برای پرداخت اضافه بدهی ها ندارد.

"داود زارعیان"در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: قبل از واگذاری شرکت مخابرات به بخش خصوصی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات وقت میزان بدهی این شرکت به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (سازمان وابسته به وزارت ارتباطات) را 819 میلیارد تومان اعلام کرد و خریدار نیز با پذیرش این رقم، معامله را انجام داد.

وی اظهار داشت: پس از پایان معامله مخابرات و فروش 50 درصد سهام این شرکت به شرکت توسعه اعتماد مبین، وزارت ارتباطات رقم بدهی این شرکت را تغییر و آن را به 406 میلیارد تومان افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه سازمان خصوصی سازی بعنوان فروشنده شرکت مخابرات و دستگاه واگذار کننده این شرکت به بخش خصوصی رقم بدهی آن به دولت را 819 میلیارد تومان عنوان کرده، افزود: با استناد به این نامه اختلاف بر سر میزان بدهی شرکت مخابرات قابل حل است و وزارت ارتباطات نیز نظر مثبتی در زمینه رفع اختلاف دارد.

زارعیان گفت: در زمان حاضر بدهی 819 میلیارد تومانی شرکت مخابرات بابت حق پروانه، فرکانس و غیره به سازمان تنظیم مقررات بطور کامل پرداخت شده است.

به گفته ی مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، "محمد سلیمانی" وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه‌ای به کنسرسیوم اعتماد مبین (کنسرسیوم خریدار سهام مخابرات) بدهی مخابرات را 819 میلیارد تومان اعلام کرده، اما با رفتن وی از این وزارتخانه و ورود وزیر جدید ارتباطات، "رضا تقی‌پور" طی نامه‌ای این رقم را یک هزار و 225 میلیارد تومان عنوان کرد.

  • ۸۹/۰۲/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">