ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات: حاضریم جریمه بپردازیم

| چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با رد هرگونه تخلف در زمینه فروش سیم کارت گفت: مخابرات اگر هم تخلفی کرده باشد، حاضر است جریمه آن را بپردازد.

'صابر فیضی' در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: مخابرات تاکنون تمام مصوبات رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات) را اجرا کرده و از نظر ما داوری در مورد تخلف مخابرات، بعهده رگولاتوری است.

وی با انتقاد از مطبوعاتی کردن موضوعات فنی و سازمانی، اظهار داشت: نیازی به طرح این مسایل در مطبوعات نیست.

گفتنی است، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چندی پیش، از ممنوعیت فروش سیم کارت‌های 288 هزار تومانی همراه اول خبر داد و اعلام کرد که شرکت مخابرات طبق پروانه فعالیت از خرداد سال 87 باید سیمکارت های همراه اول ( 0912) را به قیمت 120 هزار تومان به علاوه مبلغی بابت مالیات و عوارض معادل 123 هزار و 600 تومان به فروش برساند.

مدیر عامل شرکت مخابرات نیز در مورد اظهارات مسوولان سازمان تنظیم مقررات گفت: مخابرات تاکنون تمام مصوبات سازمان تنظیم را اجرا کرده و آنچه به تازگی در مورد قیمت سیم کارت‌ها گفته شده، مصوبه نیست و یک اظهار نظر شفاهی است.

فیضی افزود: با این وجود ما نظرات مسوولان سازمان تنظیم مقررات را لازم الاجرا می دانیم.

اکنون نیز قیمت فروش سیم کارت های دایمی همراه اول 123 هزار و 600 تومان است.

وی در مورد بازگرداندن مابه‌التفاوت سیمکارت‌هایی که با قیمت 288 هزار تومان به مشترکان فروخته شده است، گفت: فروش چندانی با این قیمت نداشتیم ولی اگر تخلفی صورت گرفته باشد ، در صورت اعلام رگولاتوری حاضر به جبران آن هستیم .

  • ۸۹/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">