ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات دارای بیشترین سود صنایع بورسی

| دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

بر اساس تازه ترین گزارش شرکت بورس اوراق بهادار تهران، پیش بینی سود صنایع بورسی در 90 روز کاری سال 89 نسبت به اسفندماه سال گذشته، 13 هزار و 325 میلیارد ریال افزایش یافت.

به گزارش موبنا ، مدیران 332 شرکت پذیرفته شده در بورس مبلغ 121 هزار و 205 میلیارد ریال سود برای یک سال آینده سهامدارانشان پیش بینی کردند.

پیش بینی سود شرکت مخابرات با چهار هزار و 955 میلیارد ریال افزایش نسبت به پایان سال 89 به 13 هزار و 212 میلیارد ریال رسید تا این شرکت با سرمایه 45 هزار و 874 میلیارد ریال در صدر فهرست بیشترین پیش بینی سود صنایع بورسی قرار گیرد .

بر اساس این گزارش همچنین برای صنایع ارتباطی در نیمه مرداد ماه امسال سود 70 میلیارد ریالی را پیش بینی کردند، این در حالی است که در پایان اسفندماه سال گذشته 300 میلیارد ریال زیان برای این صنایع پیش بینی شده بود .

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند که سود سهام مخابرات تا پایان سال روند صعودی به خود می گیرد و ورود شرکتهای زیر مجموعه مخابرات به بورس یا فرابورس به صورت مجزا نیز نمی تواند مانع افت سهام اخابر در تالار شیشه ای شود .

  • ۸۹/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">