ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات در آینده نقش اتاق فکر را پیدا می‌کند

| پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۳۸۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات ایران در آینده نقش اتاق فکر را خواهد داشت و بانوان همکار در آن این توانایی را دارند که نقش موثری در تولید فکر و نوآوری به‌عهده بگیرند.

به گزارش روابط عمومی این سازمان، دکتر "کرم‌پور" در همایش "نقش فناوری اطلاعات در خانواده" که به مناسبت تولد حضرت فاطمه "س" و روز زن، در جمع بانوان مخابراتی برگزار شد، همچنین گفت: امروزه هر کس شایستگی، تقوا و شخصیت دینیش بالاتر باشد، فارغ از جنسیت ارزشگذاری می‌شود و بدین ترتیب می‌توان امیدوار بود در آینده‌ای نزدیک نظام شایسته‌سالاری محقق شود.

کرم‌پور در ادامه به بحث ‪ IT‬و جایگاه آن در تغییرات سازمانی و نگرش فردی پرداخت و افزود: ‪ IT‬ترکیبی است از ابزار فنی و محتوایی که با درک چنین ویژگی می‌توانیم از آن به‌عنوان یک عنصر قدرت در کشور یاد کنیم.

کرم‌پور با بیان اینکه هدف از طرح موضوع تغییر ساختار در شرکت مخابرات بهره‌ور کردن حوزه ارتباطات است، ادامه‌داد: بحث تغییرات و جابه‌جایی مربوط به نیروی انسانی بالغ بر ‪ ۵‬هزار و ‪ ۴۰۰‬نفر ، از مهمترین چالشهای مجریان طرح ساختار است که خوشبختانه این بخش با رفتار سازمانی مجریان بخوبی‌انجام شد.

  • ۸۴/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">