ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات در انتظار تاییدیه دولت است

| دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۸۹، ۰۳:۱۲ ب.ظ | ۱ نظر

در صورت تایید بدهی دولت به مخابرات، مهمترین ابهام بازگشایی نماد مخابرات برطرف می شود .

صابر فیضی مدیرعامل مخابرات در گفت و گو با موبنا تصریح کرد: تمامی صورت های مالی طی نامه ای به بورس ارسال و رسید دریافت شده است.

وی افزود:سازمان حسابرسی در پرونده مخابرات، سه ابهام را مطرح کرده است. یکی از مهمترین این ابهامات، بدهی مخابرات است. دولت اعلام کرده بدهی به حسابش گذاشته شود. ولی سازمان حسابرسی خواستار تاییدیه دولت است. گرفتن تاییدیه دولت نمی تواند یک شبه انجام شود و مخابرات درحال مذاکره برای گرفتن هرچه سریعتر آن است. دو ابهام دیگر نیز در حال رفع است تا هرچه سریعتر با گزارش سازمان حسابرسی به بورس ارسال شود .

وی در خاتمه در پاسخ به این سوال که سازمان بورس تمامی صورت های مال شرکت های مخابرات را دریافت نکرده ودر انتظار دریافت آن است، گفت: "تمامی صورت های مالی به بورس ارسال و رسید آن دریافت شده است".

  • ۸۹/۰۱/۳۰

نظرات  (۱)

منظور از یک شبه نمی شود چیست ؟ یعنی یک ماهه ، دو ماهه ، ... بیچاره سهامداران مخابرات که هر دفعه به یک بهانه سرمایه شان بلوکه میشود ، خدا میداند مقصر کیست ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">