ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات موظف به استرداد اشتراک E1 شد

| دوشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۰، ۰۴:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان حمایت طی نامه‌ای خطاب به سازمان‌های بازرگانی استانی اعلام کرد شرکت‌های مخابرات استانی باید اضافه وجوه دریافتی بابت لینک‌های E1 را به شرکت‌های اینترنتی بازگردانند؛ در غیر این صورت موضوع به تعزیرات حکومتی ارجاع داده میشود.

به گزارش فارس، سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اواخر تیرماه، طی نامه‌ای خطاب به سازمان‌های بازرگانی استان‌ها اعلام کرده شرکت‌های مخابرات استانی باید اضافه وجوه دریافتی بابت لینک‌های E1 را به شرکت‌های اینترنتی بازگردانند؛ در غیر این صورت موضوع به تعزیرات حکومتی ارجاع داده خواهد شد.

در این نامه آمده است: پیرو رونوشت نامه شماره 51440 مورخ سوم بهمن 1389 در خصوص تعرفه لینک‌های E1 به پیوست مصوبه شماره 112 مورخ 8 اردیبهشت ماه 1390 کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه ابلاغیه شماره 60776/103 مورخ سی‌ام خرداد 1390 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مبنی برافزایش تعرفه ماهانه لینک‌های E1 تا مبلغ حداکثر 750 هزار ریال ارسال می‌گردد.

در ادامه این نامه آمده است: ضرورت دارد سازمان بازرگانی آن استان، ضمن اتخاذ سازو کار مناسب در حسن اجرای مصوبه اخیر نظارت نماید و در صورتی که تا پیش از هشتم اردیبهشت ماه 1390 هرگونه مبلغی اضافه بر مبلغ ماهیانه 250 هزار ریال توسط شرکت مخابرات استان از مشترکان خطوط E1 دریافت گردیده به ایشان مسترد و در صورت استنکاف شرکت مخابرات استان از عودت مبالغ اضافه دریافتی احتمالی، موضوع برای اقدام قانونی به تعزیرات حکومتی استان مربوط ارجاع و نتیجه به این سازمان منعکس گردد.

بر اساس این گزارش این نامه در تاریخ بیست‌ودوم تیرماه 1390، با امضاء محمدحسن نکویی مهر خطاب به رئیس سازمان بازرگانی 31 استان با قید فوری و حائز اهمیت ارسال شده است.

  • ۹۰/۰۷/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">