ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات همچنان به دنبال احیای تالیا

| جمعه, ۷ آبان ۱۳۸۹، ۰۳:۴۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: موضوع جبران سرمایه‌گذاری تالیا توسط مخابرات و تغییر سهامدارای آن، از اواخر مرداد 89 مطرح شده و 2 ماه هم بیشتر از‌ آن نگذشته که امیدواریم تا آخر سال به جمع‌بندی برسیم.

صابر فیضی در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص احیای پروژه تالیا، اظهار داشت: بحث‌هایی با مجتمع رفسنجان که پیمانکار ما در تالیا است شروع و پیشنهادهایی از سوی آنها ارائه شده که تیم کارشناسی ما در حال بررسی پیشنهادها است.

وی ادامه داد: همچنین اصلاحاتی را مخابرات به تالیا گفته که آنها در حال بررسی هستند و پس از رسیدن به جمع‌بندی اقدام‌می‌کنیم و هدف احیای تالیا است.

وی در پاسخ به این سؤال که "براساس صحبت‌های مطرح شده در نشست خبری مسئولان مخابرات، مگر قرار نشده بود مخابرات سرمایه‌گذاری تالیا در این پروژه را جبران و به این ترتیب سهم‌ تالیا را بدست‌گیرد "، گفت: این پیشنهاد اولیه است؛ آنها پیشنهادهایی آورده‌اند که به چه طریق عمل کنیم، ما گفتیم به آن شکل نمی‌شود، باید از این راه عمل کنیم که روی این مسائل بحث کارشناسی می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: ‌پیشنهاد مطرح شده در نشست خبری هنوز نهایی نشده و کار کارشناسی ادامه دارد.‌

فیضی در پاسخ به این سوال که " یعنی احتمال اخذ تصمیم دیگری نیز در رابطه با این موضوع وجود دارد "، گفت:‌ خیر؛ مهم روش کار است که به چه صورت بحث شود. تالیا امروز یک شبکه سرپا است که امتیازی دارد و امتیاز آن نیز به اسم ما است و تالیا پیمانکار مخابرات است.

وی ادامه داد: باید شرایط مشخص شود که بتوان براساس آن اجازه داد یکی دیگر بیاد یا خودمان وارد شویم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به اینکه " به نظر می‌رسد حل مشکل تالیا همیشه در همین مرحله بوده و است "، اظهار داشت: خیر؛ این موضوع از اواخر مرداد 89 مطرح شده و 2 ماه هم بیشتر از‌ آن نگذشته است که امیدواریم تا آخر سال به جمع‌بندی برسیم.

  • ۸۹/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">