ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات: چاره‌ای جز قطع خط بدهکاران نداریم

| دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۸۹، ۰۱:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: مخابرات ایران شرکتی خصوصی است و با مشترکان قرارداد منعقد می‌کند و باید امکان تامین هزینه‌هایی را که انجام می‌دهد را داشته باشد، بنابراین اگر این بند (قطع خطوط ارتباطی مشترکان به دلیل بدهی مشترک در یک خط) از آیین نامه حذف شود باید مشخص شود که اگر مشترکی در یکی از خطوط ارتباطی‌اش بدهی داشت ما به چه صورتی می توانیم آن را وصول کنیم. وایمکس نیوز - صابر فیضی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ما در پاسخ به این سوال که ظاهرا موضوع آیین نامه تقاضا و اشتراک مشترکان در حال بررسی در سازمان تنظیم مقررات است که در یکی از بندهای این آیین‌نامه آمده که مخابرات حق دارد اگر مشترکی به دلیل بدهی در یکی از خطوط ارتباطی‌اش تمامی خطوط ارتباطی وی را قطع کند، گفت: زمانی که مشترکی از ما خطی را خریداری می‌کند این آیین نامه را مطالعه کرده و آن را امضا می‌کند و در واقع این اختیار را به ما می‌دهد که اگر بدهی خود را نپردازد مخابرات این اختیار را دارد تا سایر خطوط ارتباطی‌اش را قطع کند .

وی افزود: حتی در این آیین‌نامه عنوان شده که مخابرات می‌تواند در مراحل بعدی از طریق دادگاه اقدام کرده و حکم ضبط اموال مشترک را بگیرد و این موضوع در رابطه با همه مشترکان تلفن ثابت، همراه و دیتا وجود دارد.

فیضی بیان کرد: این موضوعی بوده که به صورت قانونی از زمان تاسیس مخابرات وجود داشته و بعد از انقلاب بارها این موضوع بحث شده به دلیل اینکه ارایه سرویس از سوی دولت است بنابراین دولت در این رابطه حق و حقوقی دارد.

وی گفت: رگولاتوری باید به فکر رقابتی کردن بازار باشد و مخابرات به فکر حفظ مشتری است و ما تلاش خواهیم کرد که مشتری خود را از دست ندهیم.

  • ۸۹/۱۱/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">