ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات 22 خرداد راهی بورس می شود

| دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۸۷، ۱۰:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: با تهیه مصوبه‌ای در خصوص عرضه سهام شرکت مخابرات و انجام شفاف سازی کامل، مقدمات واگذاری این شرکت در 22 خرداد فراهم شده است.

غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفت‌وگو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت عرضه سهام شرکت مخابرات اظهار داشت:‌ روز گذشته با حضور مسئولین سازمان خصوصی سازی، سازمان و شرکت بورس، سازمان حسابرسی و مدیران شرکت مخابرات جلسه‌ای برگزار شد و طی آن شفاف‌سازی کاملی انجام و مصوبه‌ای جهت ارسال به هیئت دولت تهیه شد.

وی ادامه داد: در این مصوبه شفاف‌سازی کاملی صورت گرفته تا خریداران با شناخت و امنیت بیشتری اقدام به خرید سهام این شرکت بزرگ قابل واگذاری کنند.

کرد زنگنه خاطرنشان کرد : ‌موضوعاتی چون ثبت سرمایه جدید و واقعی و سهامی عام شدن شرکت مخابرات، نقل و انتقال‌ اموال شرکت زیر ساخت برطرف شده و در صورتی که این مصوبه به تائید هیئت دولت برسد در روز چهارشنبه 22 خرداد ماه سهام این شرکت مشمول اصل 44 در بورس عرضه خواهد شد.

به گفته رئیس سازمان خصوصی برگزاری زمان جلسه معارفه شرکت مخابرات نیز بعد از تائیدیه هیئت دولت مشخص و اعلام می شود.

  • ۸۷/۰۳/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">