ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: خریدار سهام بلوکی شرکت مخابرات ایران، قسط دوم سهام این شرکت را به مبلغ 495 میلیارد تومان به حساب دولت واریز کرد.

داوود زارعیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دومین قسط خرید بلوکی سهام شرکت مخابرات ایران به حساب دولت واریز شده است گفت: در جریان خرید 50 درصد بعلاوه یک سهم از سهام شرکت مخابرات ایران، 20 درصد مبلغ قرارداد که حدود یک هزار و 590 میلیارد تومان بوده به صورت نقدی به دولت پرداخت شده است و مابقی آن باید به صورت اقساط در ماههای اردیبهشت و آبان هر سال و به مدت 8 سال پرداخت شود.

وی ادامه داد: شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان خریدار سهام شرکت مخابرات ایران، اردیبهشت ماه امسال اولین قسط خود را به مبلغ 492 میلیارد تومان به حساب دولت واریز کرده بود و در آبان ماه جاری نیز قسط دوم خرید سهام این شرکت را به مبلغ 495 میلیارد تومان به دولت پرداخت کرده است.

به گزارش مهر، سال 88 سهام شرکت مخابرات ایران در چندین مرحله واگذارشد که در بزرگترین واگذاری انجام شده 50 درصد سهام این شرکت در مهر ماه سال گذشته به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین فروخته شد. 20 درصد سهام شرکت مخابرات ایران هم اکنون در اختیار دولت قرار دارد، 20 درصد آن به عنوان سهام عدالت، پنج درصد سهام ترجیحی کارکنان و پنج درصد نیز در قالب سهام خرد فروخته شد.

واگذاری سهام شرکت مخابرات ایران در راستای اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی انجام شد.

  • ۸۹/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">