ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدلینگ معروف دوباره در اینستاگرام فعال شد

| چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

الهام عرب در نشست خبری دادستانی تهران در دو هفته گذشته تصریح کرد: اغلب جوانان با تصور دیده شدن و رسیدن به شهرت یا ثروت وارد این فعالیت ها می شوند اما از معایب و مضرات برگشت ناپذیر این کار بی خبرند.
مدلینگ معروف بعد از دو هفته به اینستاگرام بازگشت و موضوع دستگیری خود را تکذیب کرد.
طی روزهای اخیر ۱۷۰ نفر از اداره‌کنندگان صفحات مدلینگ شامل ۵۸ مدل، ۵۱ مدیر مزون و طراح لباس، ۵۹ عکاس و آرایشگر و دو مؤسسه فعال در عرصه مد شناسایی شده‌اند و برای ۲۹ نفر از مدیران اصلی و مرتبطین صفحه های مدلینگ در شبکه‌های اجتماعی «پرونده قضایی» تشکیل شده که منجر به بازداشت ۸ نفر، احضار بقیه افراد و پلمب اماکن مرتبط با جرایم آنان شده است. در این بین نام الهام عرب یکی از مدلینگ هایی که دنبال کننده گان بسیاری در صفحه اینستاگرام دارد و بعضا عکس های بی حجاب خودرا در قالب مدل عروس به نمایش میگذارد نیز خودنمایی می کرد.
خانم الهام عرب در نشست خبری دادستانی تهران در دو هفته گذشته تصریح کرد: اغلب جوانان با تصور دیده شدن و رسیدن به شهرت یا ثروت وارد این فعالیت ها می شوند اما از معایب و مضرات برگشت ناپذیر این کار بی خبرند.
الهام ادامه داد: من به عنوان یک مدل فعال و مطرح با شبکه های زیرزمینی و اینترنتی همکاری داشتم و حتی با هزینه آنها به سفرهای خارجی می رفتم. اکنون هزاران عکس و تصویر از من به عنوان مدل در فضای مجازی وجود دارد در حالی که از انتشار آنها پشیمانم و راهی برای بازگرداندن آنها وجود ندارد.
این فعال مدلینگ اضافه کرد: شبکه اینستاگرام یکی از مهمترین ابزار برای به انحراف کشیده شدن جوانانی است که گمان می کنند مدل شدن و انتشار تصاویرشان در اینترنت، یک موفقیت است. در حالی که همه دختران آرزوی ازدواج و تشکیل خانواده دارند، اما همه می دانند که مردان و پسران اگرچه ممکن است با دختران اینچنینی مرتبط شوند، ولی هرگز مایل به ازدواج با آنها نمی شوند.


حالا این مدل معروف بعد از چند روز غیر فعال بودن و بسته شدن صفحه اینستاگرامش اقدام به انتشار پست های جدید کرده است که در یکی از این پست ها به صراحت به عدم دستگیری خود اذعان داشته و گفته است : فقط برای چند روز صفحه اینستاگرامم را غیر فعال نموده ام.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عرب در جدیدترین پست خود نوشته است: من نه زندان رفتم نه بازدداشت شدم از همون روز هم هر روز حداقل روزی ۴ ساعت تو بوتیکم بودم تو پاساژی که بیشتر از ۱۰۰ تا مغازه داره فقط بعد از شایعات پیجمو به مدت یک هفته دی اکتیو مردم که اگه بازم برخلاف فکر خیلیا جذب فالورواسم مهم بود هیچ وقت اینکارو نمیکردم اما آرامش خانوادم که به واسطه این شایعات مختل شده از هر چیز دیگه مهمتره، البته بعضی از دوستان با اطلاع کامل از این که هیج اتفاقی برای من نیافتاده این شایعات دامن میزنند،
این عده میتونن راحت باشن بازم اصرار بورزن به اینکه منو گرفتن و اما خطاب به دوستایی که همیشه حمایتم میکنن نگرانم بودن، الهام هر دایرکتی که باز میکرد اشک تو چشماش جمع میشد از اینکه اینقدر به من لطف دارید هر لحظه خدا رو شکر میکنم.دوستون دارم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">