ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل مخابرات ابقا شد

| جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۸۸، ۰۶:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

با تعیین سمت 3 عضو از 5 عضو هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات ، صابر فیضی مدیرعامل بزرگترین شرکت بورسی در سمت خود ابقا شد.

به گزارش فارس، نمایندگان حقیقی هیئت مدیره جدید مخابرات اواخر هفته گذشته تشکیل جلسه دادند و طی آن سمت 3 عضو از 5 عضو هیئت مدیره این شرکت مشخص شد.

براساس تصمیماتی که گرفته شد وفا غفاریان و سید مصطفی سید هاشمی ( نمایندگان توسعه اعتماد مبین و گسترش الکترونیک مبین) به عنوان رئیس و نائب رئیس هیئت مدیره انتخاب شدند. هئیت مدیره جدید مخابرات، صابر فیضی را در سمت مدیرعاملی این شرکت ابقاء کردند.

این در حالی است که به دلیل معرفی غیرقانونی دو عضو دیگر هیئت مدیره مخابرات به آینده موکول شد.چرا که که بر خلاف مصوبات مجمع فوق العاده 9 آذرماه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به جای وزیر اقتصاد و کارگزاری سهام عدالت اقدام به معرفی ناصر یوسف پور و وحید صدوقی در هیئت مدیره مخابرات کرده است.

این اقدام خلاف قانون در حالی صورت گرفته که مشخص نیست چرا علیرغم مصوبه مجمع فوق العاده مخابرات (که بالاترین رکن تصمیم گیر است) وزارت ارتباطات به جای وزارت اقتصاد و سهام عدالت دو عضو هیئت مدیره مخابرات را معرفی کرده است.

براساس این گزارش ، در پی معامله بلوک 50 درصد بعلاوه یک سهم مخابرات به ارزش 7.8 هزار میلیارد تومان در 5 مهرماه توسط کنسرسیوم اعتماد مبین، احراز قطعیت این معامله در 18 آبان و با پرداخت وجه نقد 20 درصدی به ارزش 1563 میلیارد تومان سرانجام در 9 آذر ماه مجمع فوق العاده مخابرات با حضور 92 درصد از سهامداران برگزار شد و طی آن وزارت اقتصاد، سهام عدالت و شرکت های شهریار مهستان، گسترش الکترونیک مبین ایران و توسعه اعتماد مبین به عنوان نمایندگان حقوقی این شرکت بزرگ بورسی انتخاب شدند.

  • ۸۸/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">