ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مذاکره برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات

| چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ب.ظ | ۰ نظر

رحمانی فضلی در ارزیابی خود از تعامل با شورای نگهبان گفت: الحمدالله در این نوبت  که آثارش مشخص است، تعامل مثبتی بین دو طرف بود. دوستان در شورای نگهبان در چند جلسه ای که با هم داشتیم، عرایض بنده را شنیدند. کارشناسان ما هر روز با همدیگر جلسه داشتند. این به این معنی نیست که ما اختلاف نداشتیم، اما با محور قرار دادن قانون نشستیم و حل کردیم. مثل الکترونیکی کردن انتخابات که باید انجام شود. ما بر این امر اصرار داریم.

وی با بیان اینکه خطای انسانی در رای گیری دستی خیلی بالاست افزود: هزینه ها در این شیوه قدیمی خیلی بالاست. در شیوه الکترونیکی می توان ظرف دو ساعت نتایج را اعلام کردند. ما در نرم افزار ایرادها را برطرف کردیم، اما باز رای ندادند. سیستم کاملا جواب داد و نشان داد که می تواند قابل عملیاتی باشد.

به گزارش شبکه خبر وزیر کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی را در مرحله دوم انتخابات مجلس خواستار شد و گفت:  الان که ما صندوق ها را شمردیم و رای را جمع بندی کردیم، تمام صندوق ها امضای هیات های اجرای و هیات های نظارت را دارد. الان وارد مذاکره می شویم، اگر قبول بکنند، مرحله دوم را به صورت پایلوت انجام دهیم. حتی در مجلس نهم در چهارده شعبه رای گیری به صورت الکترونیکی ا نجام شده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">