ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

درپی اعلام حمایت مالی مرکز صنایع نوین از پروژه های نرم افزاری در اسفندماه سال گذشته تاکنون ، حدود 20 پروژه به این مرکز، ارجاع شده است.

«محمد ثروتی» معاون مرکز صنایع نوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب گفت: در مورد اینکه چه تعداد از این پروژه ها برای حمایت انتخاب شده اند، اطلاعی ندارم.

وی اظهار داشت: این طرح از اواخر اسفندماه آغاز شده و فروردین ماه نیز تعطیل بوده و عملا تنها یک ماه و نیم است که طرح آغاز به کار کرده، به همین دلیل زیاد در مورد آن نمی توان صحبتی کرد.

وی ادامه داد: حمایت های مالی در قالب، اعطای وام کم بهره و بلند مدت است که واگذاری مبلغ این وام ها با توجه به پروژه محدودیتی ندارد.

معاون مرکز صنایع نوین تصریح کرد: هم چنین در قالب این طرح اگر بخشی از پروژه ها دارای ریسک نیز باشد سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

به گفته وی، پروژه هایی که به ایجاد تکنولوژی بپردازد نیز کمک های تحقیقاتی مطالعاتی برای تدوین دانش فنی در آنها انجام می شود.

ثروتی گفت: بخش دیگری از این طرح در رابطه با حمایت و ایجاد امکانات صادرات به خارج از کشور است و در واقع پروژه هایی که دارای این امکان باشند مورد حمایت مرکز صنایع نوین قرار می گیرند.

به گفته وی در این طرح اولویت های حمایت از نرم افزار را مبتنی بر فناوری و نه خدمات IT قرار گرفته است . وی اولویت های مرکز صنایع نوین را شامل تولید نرم افزار در سیستم های امنیتی ،مدیریت اطلاعات، سرگرمی (فیلم، انیمیشن،‌موسیقی و بازی) و تولید نرم افزار در صنایع پیشرفته ای مانند بیوتکنولوژی ، هوافضا و.. عنوان کرد.

وی از متقاضیان حمایت مالی خواست تا با مراجعه به سایت WWW.High-Tech.ir محصولات خود را با اولویت های مرکز صنایع تطبیق دهند.

جلسه اعلام حمایت مالی مرکز صنایع نوین از پروژه های نرم افزاری هجدهم اسفندماه 83 برگزار شد.

وی با اشاره به این که پروژه های ارجاع شده در مدت یک ماه بررسی و پاسخ داده می شود، گفت: پروژه هایی که تاکنون به این مرکز ارجاع شده در زمینه بازی های رایانه ای ، امنیت و مدیریت دانش است.

  • ۸۴/۰۳/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">