ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پلیس پایتخت گفت: ۹ درگاه بانکی غیرمجاز مسدود و ۱۱ صفحه اینستاگرام و تلگرامی غیرمجاز با گردش مالی ۱۱۲ میلیون تومان شناسایی و مسدود شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح اقتدار پلیس در فضای مجازی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در مجموع ۱۲۵ نفر از متهمینی که در فضای مجازی اقدام به ترویج فرهنگ اوباش گری، قدرت نمایی، فروش مدرک تحصیلی و کلاهبرداری از طریق خودپردازها کرده بودند دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: دو باند شامل ۲۱ نفر که در حوزه فیشینگ، قمار و شرط بندی فعالیت می‌کردند هم شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس بارها در مورد عدم خرید دارو و اقلام سلامتی از فضای مجازی هشدار داده بود، گفت: یک باند فروش داروهای غیرمجاز و تقلبی و لوازم آرایش غیربهداشتی شناسایی و منهدم شد.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: همچنین ۴ کامیون که داروهای غیرمجاز داشتند توسط پلیس امنیت شناسایی و توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه دو پزشک که با فروشندگان دارو و اقلام سلامت در فضای مجازی همکاری می‌کردند، دستگیر شدند، گفت: ۱۸ متهم که اقلام سلامت محور در فضای مجازی به فروش می‌رساندند دستگیر و همچنین ۵ متهم که از طریق هک دسترسی غیرمجاز به حساب‌های بانکی پیدا می‌کردند شناسایی شدند که این ۵ متهم ۷۰ شاکی دارند.

سردار رحیمی بیان کرد: همچنین دو باند اجاره کنندگان کارت‌های بانکی منهدم شد و در این راستا ۵۲ نفر دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: ۹ درگاه بانکی غیرمجاز مسدود و ۱۱ صفحه اینستاگرام و تلگرامی غیرمجاز با گردش مالی ۱۱۲ میلیون تومان شناسایی و مسدود شدند.

  • ۰۱/۰۳/۰۹

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">