ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیات علمی دانشکده‌ی ارتباطات دانشگان علامه طباطبایی‌گفت:به عنوان مسؤول کارگروه زنان کمیسیون ملی WSIS ایران ، هیچ گونه اطلاعی از چگونگی حضور ایران در اجلاس WSIS و فعالیت‌های انجام شده در این عرصه ندارم .

دکتر «مهدخت بروجردی» در گفت‌وگو با(ایسنا)، درباره‌ی فعالیت‌ها‌ی ایران در دومین مرحله‌ی اجلاس جهانی سران درباره‌ی جامعه‌ی اطلاعاتی ، اظهار داشت: با توجه به این که کمتر از چند هفته به اجلاس WSIS تونس باقی مانده است، اما هنوز چارچوب برنامه‌های ایران برای ارایه‌ی در این اجلاس مشخص نیست، به طور مثال بنده به عنوان مسوول کار گروه زنان در کمیسیون ملی WSIS هیچ اطلاعی از روند برنامه‌های شورای عالی اطلاع رسانی به عنوان نماینده‌ی ایران برای حضور در اجلاس‌های جامعه‌ی اطلاعاتی ندارم .

وی افزود: در حدود چند ماه پیش جلسه‌ای از سوی شورای عالی اطلاع رسانی برگزار شد و روند کاری کارگروه‌ها و مسؤولان آنها مشخص شد اما پس از آن دیگر در خصوص نحوه‌ی فعالیت کمیته‌ها و چگونگی ارایه‌ی فعالیت‌های آن‌ها ، نشست و ارتباطی با مسوولان کمیسیون ملی WSIS حاصل نشد .

بنابر این به جرات می‌توانم بگویم در زمینه‌ی فعالیت‌های زنان در جامعه‌ی اطلاعاتی تا به امروز هیچ گونه گزارش تحقیقاتی انجام نشده است .

به عقیده‌ی این مدرس ارتباطات، اگر قرار است ایران حضور کمرنگ و بی رمقی در اجلاس WSIS تونس داشته باشد بهتر است در آن شرکت نکند، چرا که کسانی در این اجلاس‌ها حضور می‌یابند که بتوانند، نقش تاثیر‌گذاری در روند فعالیت‌های WSIS داشته باشند.

  • ۸۴/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">