ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکل تالیا رفع می‌شود

| يكشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۸۹، ۰۳:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به پایان کار کمیته 3 جانبه تالیا، مخابرات و رگولاتوری با هدف بررسی مشکل تالیا گفت: نتایج این کمیته در قالب پیشنهاد ارسال شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

محمد کرم‌پور در گفت‌وگو با فارس در خصوص نتایج کمیته 3 جانبه بررسی و حل مشکل تالیا گفت: نتایج برگزاری این کمیته 3 جانبه برای بنده ارسال شده که بزودی ابلاغ خواهم کرد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطرنشان کرد: رگولاتور از سوی کمیسیون تنظیم مقررات موظف به رسیدگی به مشکل تالیا و مخابرات و ابلاغ آن شده بود که این کار با تشکیل کمیته 3 جانبه انجام شد و نتایج آن نیز به زودی ابلاغ می‌شود.

وی افزود: جلسات مشترکی توسط دفاتر حقوقی TCI، تالیا و رگولاتوری برگزار شد و پس از 6 - 5 ماه کار بر روی این موضوع، نتیجه نهایی حاصل شده است.

وی ادامه داد: تصور من این است که نتیجه خوبی از این کمیته 3 جانبه بدست آمده که در حال حاضر نیز پیشنهادشان را ارائه داده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل عمده تالیا جذب سرمایه‌گذاری و تعاونی بودن آن است، در این خصوص چه تصمیمی گرفته شده، گفت: این مسئله در حال حل شدن است و نتیجه نهایی گزارش 300 صفحه‌ای است که جزئیات آن اعلام می‌شود.

  • ۸۹/۰۴/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">