ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صادرکننده نمونه بخش نرم‌‏افزار گفت:فاینانس و بالا بودن نرخ سود بانکی در کشور، شرکتهای خصوصی فعال در بخش صادرات نرم افزار را با مشکلات عدیده ای مواجه کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کامران روحی در جمع خبرنگاران افزود: بخش صادرات نرم‌‏افزار در کشور بسیار نوپا بوده و ردپای خود را در بازار تثبیت نکرده‌‏ است ، چرا که بازارهای خارجی ما را برای انجام پروژه بزرگ ضعیف می پندارند.

وی افزود: شرکت داده‌‏های رسا که امسال به عنوان صادرکننده نمونه شناخته شد، محوریت بازاریابی خود را برای صادرات در کشورهای آفریقا و آسیای میانه قرار داد ، چرا که با توجه به عدم شناخت بازارهای خارجی نسبت به قابلیت ایران در صادرات نرم‌‏افزار این بازارها سهل‌‏الوصول‌‏تر بودند.

روحی اظهار داشت: میزان صادرات شرکت‌‏ داده‌‏های رسا در سال 83 ، 7 میلیون و 300 هزار دلار بود ، اما مشکلات بازاریابی در این زمینه عرصه حضور را برای تمامی شرکت‌‏های داخلی تنگ کرده است .

وی با اشاره به اینکه قوانین در خصوص صادرات نرم‌‏افزار رو به بهبود است گفت: ورود هر چه بیشتر شرکت‌‏های ایرانی در بازارهای مختلف جنبه اعتباری حضور ایران را پررنگ تر می‌‏کند.

  • ۸۴/۰۸/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">