ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معامله 3 میلیون سهم مخابرات باطل شد

| جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

خبرگزاری فارس: مدیرعملیات بازار شرکت بورس از ابطال داد و ستد 3 میلیون سهم مخابرات در چهارشنبه گذشته و واگذاری 126 میلیون سهم ایران خودرو به کارکنان این شرکت خبر داد.

علی صحرایی در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: چهارشنبه گذشته نماد معاملاتی شرکت مخابرات در حالی با توجه به عدم شفافیت اطلاعاتی و برگزاری مجامع شرکت های تحت تابعه آن و نامشخص بودن اثرات مجامع 30 زیرمجموعه مخابرات متوقف شد که معاملات سهام این شرکت در روز یاد شده باطل شد.

وی با بیان اینکه در مدت سه دقیقه ایی حضور این شرکت در تابلوی معاملات، برخی از سهامداران اقدام به خرید و فروش سهام این شرکت کردند ادامه داد: این تصمیم با هدف رعایت اصل انصاف و عدالت در شرکت بورس اتخاذ شد و طی آن سه میلیون سهم مخابرات که با قیمت حداکثر 220 تومان داد و ستد شده بود ابطال شد.

به گفته صحرایی نماد معاملاتی این شرکت بزرگ بازار سهام بعد از ارایه گزارش های مورد نظر اداره نظارت بر ناشران بورسی مورد بازگشایی قرار می گیرد تا همگان با تکیه بر اطلاعات شفاف و در شرایط یکسانی قادر به داد وستد سهام آن باشند.

وی همچنین به انتقال 126 میلیون سهم شرکت ایران خودرو به کارکنان این شرکت در چهارشنبه گذشته اشاره کرد و گفت :این تعداد سهام که از سوی سازمان گسترش منتقل شده به قیمت هر سهم 135تومان و به ارزش 17 میلیارد تومان در قالب سهام ترجیحی داده شد.

  • ۸۹/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">