ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معرفی برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی مهرماه

| جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۸۹، ۰۱:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون شبکه اجتماعی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گفت: برگزیدگان جشنواره سراسری وبلاگ نویسی با عنوان 'هشت سال سال دفاع مقدس 30 سال پایداری' سوم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس معرفی می شوند.

'زهره حسینی' روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از 24 مردادماه به صورت گسترده منتشر شده است، اظهار داشت: در این مدت بیش از یک هزار و 300 وبلاگ و 20 هزار پست (نوشته) مرتبط با دفاع مقدس در سایت تبیان ثبت شده است.

وی افزود: این جشنواره با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و با هدف جمع آوری منابع و اطلاعات پیرامون هشت سال دفاع مقدس که به صورت پراکنده در اینترنت وجود دارد، طراحی شده است.

وی تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره سراسری وبلاگ نویسی می توانند تا 30 شهریورماه به سایت تبیان به نشانی www.tebyan.com مراجعه و اقدام به ساخت وبلاگ کنند.

حسینی به موضوعات پیشنهادی وبلاگ ها اشاره کرد و بیان داشت: شرکت کنندگان می توانند وبلاگ های خود را با محوریت معرفی شهدا؛ جانبازان و ایثارگران، ارایه و تحلیل وصیت نامه های شهدا، ولایتمداری و رزمندگان دفاع مقدس، ولایتمداری و فرماندهان دفاع مقدس، دشمن شناسی ؛ استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، نقش رهبری و وحدت در طول هشت سال دفاع مقدس، تبیین نقش نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس، تبیین نقش زنان در دفاع مقدس و نقش رسانه در حفظ آثار و دستاوردهای دفاع مقدس در طول 30 سال پایداری، در سامانه وبلاگ تبیان 'تبلاگ' بسازند.

وی معرفی کتاب های ارزشمند در زمینه دفاع مقدس، معرفی و نقد فیلم ها ؛ سریال ها ؛ مستندها و تئاترهای تهیه شده در زمینه دفاع مقدس، ارایه نواها و نماهنگ ها در زمینه دفاع مقدس، ارایه عکس های ماندگار و ارزشی با موضوع دفاع مقدس، بررسی و تحلیل دفاع مقدس از دیدگاه امام خمینی (ره)، صیانت از آثار و ارزش های دفاع مقدس، به چالش کشیدن غرب به واسطه حمایت از صدام برای شروع جنگ تحمیلی به ایران و ارایه تسلیحات به عراق در طول هشت سال دفاع مقدس و آثار و عوارض استفاده از سلاح های شیمیایی، را از دیگر محورهای این جشنواره عنوان کرد.

معاون شبکه اجتماعی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با بیان اینکه هنوز مکان دقیق برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره مشخص نشده است، ادامه داد: در این مراسم به 30 نفر از برگزیدگان جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

وی یادآورشد: جوایز وبلاگ اول کمک هزینه سفر حج عمره به مبلغ پنج میلیون ریال، وبلاگ های دوم تا ششم کمک هزینه سفر به سوریه به ارزش سه میلیون و 300 هزار ریال، وبلاگ های هفتم تا یازدهم کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به ارزش سه میلیون ریال، وبلاگ های دوازدهم تا هفدهم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش یک میلیون ریال، وبلاگ های هیجدهم تا بیست و هفتم ربع سکه بهار آزادی، وبلاگ های بیست و هشتم تا سی ام کارت هدیه 300 هزار ریالی در نظر گرفته شده است.

حسینی بیان داشت: به تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره هدیه فرهنگی تبیان شامل کتاب و نرم افزار تعلق می گیرد.

  • ۸۹/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">