ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نوکیا جدیدترین طرح خدمات پس از فروش خود را در ایران طی همایشی با حضور خبرنگاران مورد بررسی قرار داد. سرویس پیام کوتاه نوکیا که اخیراً به منظور تشخیص اصالت گارانتی گوشی در ایران راه اندازی شده است خدمتی متفاوت از نوکیاست که در راستای استراتژی حمایت از مصرف کننده ارائه می گردد.

علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران در این باره گفت : "طرح پیام کوتاه نوکیا که به منظور تشخیص اصالت گارانتی گوشی ها در ایران راه اندازی شده است به همراه سایر خدمات نوکیا در این زمینه، مثل مرکز تلفن پاسخ گوی فارسی و کیوسک های چک کردن شماره سریال، در راستای تعهدیست که نوکیا همواره نسبت به بازار ایران داشته است. ما همیشه در تلاشیم تا خدمات پس از فروش نوکیا را در ایران گسترش داده و در راستای استراتژی حمایت از حقوق مصرف کننده در ایران گام برداریم." او سپس ادامه داد: " بالا بردن آگاهی مصرف کنندگان نسبت به تشخیص گارانتی های اصل از متفرقه از اهداف مهم این طرح بوده و این سرویس تاکنون توانسته است به خوبی ما را در رسیدن به این مهم یاری رساند."

سپس هومن معصومی راد ، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت : "افزایش آگاهی عمومی نسبت به گارانتی کشوری به عنوان تنها گارانتی معتبر نوکیا در ایران همواره در صدر اهداف ما بوده است و تاسیس سرویس پیام کوتاه نیز دقیقاً منطبق با این سیاست نوکیاست. کاربران اکنون با این سرویس، با هرنوع سیم کارت ایرانسل یا همراه اول درهرکجای ایران که باشند همواره می توانند با ارسال شماره سریال گوشی خود به سامانه 200023013 در مدت کوتاهی از اصالت گارانتی گوشی خود اطلاع یافته و همچنین میزان اعتبار گارانتی گوشی خود را به همراه تاریخ انقضای گارانتی آن مطابق با تقویم فارسی دریافت کنند." او در ادامه به بررسی آماری عملکرد این سرویس پرداخت و افزود: "از 18 مهر که این سرویس در ایران راه اندازی شده است تاکنون 163 هزار پیام کوتاه دریافت گردیده که از بین آنها 128 هزار شماره سریال قابل قبول بوده است. 11 هزار شماره سریال از میان این تعداد شامل گارانتی کشوری معتبر نوکیا بوده و مابقی شامل این گارانتی نبوده اند. این تعداد نشان دهنده آن است که خدمات پس از فروش نوکیا توانسته است در این مدت به تعداد زیادی از مصرف کنندگان در زمینه اصل نبودن گارانتی گوشی هایشان اطلاع رسانی کند."

در ادامه مجدداً درباره طرح تعویض برخی از شارژرهای معیوب نوکیا اطلاع رسانی شد و هومن معصومی راد در این باره گفت: "برنامه تعویض شارژرهای نوکیا، که از 12 آبان ماه آغاز شده و در رابطه با جمع آوری برخی شارژرهای خاص نوکیا با مشکل کیفی و امکان خطر برق گرفتگی که توسط یکی از تولید کنندگان شخص ثالث تولید شده است، به قوت خود باقیست. کاربران با شارژرهای مدل های AC-3E و AC-3U که بین 15 ژوئن 2009 تا 9 آگوست 2009 تولید شده و همچنین مدل AC-4U که در فاصله زمانی 13 آوریل 2009 تا 25 اکتبر 2009 ساخته شده است، همچنان می توانند نسبت به تعویض شارژرهای خود اقدام نمایند. مصرف کنندگان برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانند به وب سایت http://chargerexchange.nokia.com، مراجعه کرده و یا با شماره (23013) تماس حاصل نمایند."

نهایتاً در جلسه پرسش و پاسخ سوالات رسانه ها توسط علیرضا شفیع پور و هومن معصومی راد پاسخ داده شد.
Nokia_Care_Update_4.jpg

  • ۸۸/۰۹/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">