ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موافقت نامه تاسیس مرکز ملی نخبگان برای فناوری اطلاعات و ارتباطات تا پایان شهریور ماه امضا خواهد شد.

معصوم فردیس مجری طرح مرکز ملی نخبگان ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شهر با بیان این مطلب افزود: مرکز ملی نخبگان فناوری اطلاعات و ارتباطات پس از امضای موافقت نامه بین وزارت ICT و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در نیمه دوم سال جاری تاسیس خواهد شد.

وی گفت: جذب فرصت ها و سرماه های علمی، اقتصادی و انسانی در سطوح ملی منطقه ای و بین المللی ، دستیابی به بالاترین سطح دانش در زمینه های سیاست

گذاری و مدیریت ICT از جمله اهداف تشکیل این مرکز است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از نظریه پردازی اساتید دانشگاهی و واقعیت اجرایی مدیران در جهت برنامه ریزی برای توسعه ICT کشور از دیگر اهداف ایجاد این مرکز است.

به گفته وی توسعه انسانی این مرکز به گونه ای که بتوان از دانشجویان نخبه نیز در راستای اهداف مطرح شده بهره جست و بطور کامل نظریه های علمی و عملی را با هم ادغام کرد از اهداف آتی این مرکز است.

معصوم فردیس در خصوص فعالیت های صورت گرفته گفت: در حال شناسایی و دعوت نخبگان و مدیران کلان اجرایی جهت ایجاد تعامل بین این دو قشر در جهت عضویت در این مرکز هستیم.

وی افزود: برای تاسیس این مرکز در برنامه چهارم توسعه مبلغ 410 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

  • ۸۴/۰۵/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">