ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موبایل های هولوگرام دار به زودی توزیع می شود

| پنجشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۸۴، ۰۵:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

رییس انجمن سیم کارت تلفن همراه، گوشی و لوازم جانبی گفت: از روز شنبه، بیستم اسفند ماه توزیع گوشی‌های دارای هولوگرام به طور هماهنگ آغاز می شود.

"افشار فروتن لاریجانی" در گفت و گو با خبرنگار حوزه آی‌تی ایرنا افزود: با توجه به نزدیک شدن به سال نو استقبال از خرید گوشی‌های تلفن همراه بیشتر شده است به همین دلیل ما هم عرضه و توزیع هولوگرام ها را از روز بیستم اسفند ماه آغاز خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: فهرست شرکت‌هایی که دارای هولوگرام خواهند بود هفته آینده اعلام می‌شود تا مردم بدانند چه گوشی‌هایی دارای هولوگرام هستند سپس آنها را انتخاب کنند.
وی تصریح کرد: طرح توزیع هولوگرام‌ها به دلیل آن است که ما می‌خواهیم پشتیبانی را به طور جدی دنبال کنیم و به همین سبب با توجه به پایان سال و افزایش تقاضا عرضه هولوگرام را با برنامه ریزی انجام خواهیم داد تا بتوانیم روی شبکه توزیع هولوگرام‌ها کنترل داشته باشیم.
وی تاکید کرد: ما از شرکت‌ها تقاضا کردیم تا در یک زمان و به طور هماهنگ شروع به عرضه گوشی‌های دارای هولوگرام کنند و همچنین از مردم نیز درخواست می‌کنیم که گوشی‌های دارای هولوگرام را از فروشندگان خریداری نمایند تا در آینده مشکلی برایشان به وجود نیاید.
رییس انجمن صنفی فروشندگان گوشی تلفن همراه کشور گفت: گوشی‌های تلفن همراه دارای هولوگرم (برچسب استاندارد)، تمام شرایط استاندارد یک گوشی موبایل را داراست.
وی افزود: این هولوگرام‌ها یا روی کارت گارانتی گوشی تلفن همراه و یا روی خود گوشی قرار می‌گیرد.
وی در مورد اجرای طرح هولوگرام گوشی‌های تلفن همراه اظهار داشت: این اقدام برای ساماندهی بازار فروش گوشی‌های تلفن همراه انجام می‌شود و کنترل کیفیت گوشی‌های تلفن همراه توسط انجمن فروشندگان گوشی‌های موبایل انجام می شود.
فروتن لاریجانی افزود: مواردی که شرکت‌ها باید برای دریافت هولوگرام باید داشته باشند ، شامل "داشتن کارگاه مجهز و مناسب"، "تعمیر کار ماهر دارای گواهی مهارتی از طرف فنی و حرفه‌ای وزارت کار و امور اجتماعی" و " داشتن دفتر پاسخگویی مناسب به خریداران" است.

  • ۸۴/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">