ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نارضایتی از محاسبه ارزی ریالی در الکامپ

| پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۸۹، ۰۳:۲۳ ق.ظ | ۰ نظر

بنابر اظهارت یکی از فعالان صنف فناوری اطلاعات تنها مشکل شرکت کنندگان نمایشگاه الکامپ شانزدهم عدم شفاف سازی در خصوص بحث ارزی –ریالی است.

محمد فرجی مدیر بازرگانی شرکت جهان گستر از این که تکلیف بحث ارزی-ریالی غرفه ها هنوز مشخص نشده است ابراز نارضایتی کرد وگفت:متاسفانه روز اول نمایشگاه یک عده افراد غیر متخصص برای کارشناسی برسرقیمت ارزی-ریالی به غرفه آمده وبا بی ادبی با ما برخورد کردند.

وی افزود:باید قبل از برگزاری نمایشگاه موضوع ارزی –ریالی حل می شد تا همکارانی که مانند ما وارد کننده کالاهای کامپیوتری هستند متضرر نشوند.

وی با بیان این مطلب که بازدیدکنندگان نمایشگاه تخصصی شده اند،گفت:اکنون مردم برای رفع نیازهایشان به نمایشگاه می آیندواز هجوم بازدید کنندگانی که برای وقت گذرانی به نمایشگاه می آمدند به طور قابل توجهی کاسته شده است.

وی با بیان این مطلب که نمایشگاه از سطح کیفی قابل قبولی برخوردار است،گفت:البته باید سیستم تهویه سالن ها نمایشگاه نیز در حد یک نمایشگاه بین المللی باشد.

گفتنی است شرکت جهان گستر نماینده فروش محصولات hp در ایران بوده ودر سالن 38 نمایشگاه الکامپ جدیدترین مدل پرینترها را به معرض نمایش گذاشته است.

  • ۸۹/۰۸/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">