ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نامنویسی موبایل از اول بهمن

| پنجشنبه, ۱ دی ۱۳۸۴، ۰۲:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: کار نامنویسی از متقاضیان سیم- کارت تلفن همراه در کشور از اول بهمن ماه سال جاری در دفاتر پستی آغاز خواهد شد.
"صابر فیضی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درکلاله، افزود:

کار نامنویسی از متقاضیان سیم کارت تلفن همراه تا پایان وقت اداری روز ‪۲۴‬ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
وی اظهارداشت: از سوی شورای اقتصاد نرخ هر سیم کارت تلفن همراه سه میلیون و ‪ ۹۰۰‬هزار ریال تعیین شده است.
فیضی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای راه‌اندازی اپراتور دوم تلفن همراه در کشور پیش بینی می‌شود در طول برنامه چهارم توسعه، واگذاری سیم کارت تلفن همراه به متقاضیان به روز شود.
او که برای بررسی وضعیت امکانات مخابرات و نیازهای کلاله در شرق گلستان به این شهرستان سفر کرده است، گفت: در اجرای مرحله سوم توسعه مخابرات، تمامی محورهای ارتباطی و روستاهای پرجمعیت کشور تحت پوشش سایت ‪ BTS‬قرار خواهند گرفت.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افزود: در شهرستان کلاله با برنامه‌ریزی که انجام خواهد شد تا اول شهریورماه سال ‪ ،۸۵‬هیچ نقطه کوری برای ارتباط تلفن همراه وجود نخواهد داشت و مشکل مشترکان در این زمینه حل خواهد شد.
فیضی در خصوص آن دسته از روستاهای شهرستان کلاله که در حال حاضر امکانات برقراری ارتباط معمول آنها میسر نیست، گفت: بزودی مشکل ارتباط مخابراتی این روستاهای شهرستان از طریق نصب امکانات ماهواره‌ای در منطقه حل خواهد شد.
وی همچنین از واگذاری تلفن ثابت دردو نقطه شهری کلاله و مراوتپه و روستاهای این شهرستان به روز از شهریورماه سال ‪ ۸۵‬خبرداد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را در سفر یک روزه به شهرستان کلاله نماینده مردم مینودشت و کلاله در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل شرکت مخابرات استان گلستان همراهی می‌کردند.
کلاله با ‪ ۱۶۰‬هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قراردارد و ساکنان این شهرستان در دو نقطه شهری و ‪ ۲۱۱‬روستای دارای کد شناسایی زندگی می‌کنند.

  • ۸۴/۱۰/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">