ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نحوه مشارکت ایران در جیتکس

| يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۸۷، ۰۳:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

غرفه‌ایران در نمایشگاه جیتکس 2008 با مشارکت شرکت‌های خصوصی و حمایت شورای عالی اطلاع‌رسانی و سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران برپا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیراشکان تربیت‌جویی، مجری برگزاری غرفه‌ایران با بیان این مطلب اظهار کرد: امسال غرفه ایران در نمایشگاه جیتکس دوبی که بیست و هشتمین سال خود را سپری می‌کند، در فضایی به مساحت 66متر مربع و با حضور حداقل پنج شرکت ایرانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال اگرچه دیر اما سازمان گسترش و نوسازی و شورای عالی اطلاع‌رسانی آمادگی خود را برای حمایت از برپایی غرفه ایران در این نمایشگاه اعلام کردند که جای قدردانی زیادی دارد. بر این اساس موفق شدیم علی‌رغم زمان اندک برای برپایی غرفه ایران برنامه‌ریزی کنیم و امیدواریم که بتوانیم زنجیره حضور ایران را در این نمایشگاه همچنان متصل نگاه داریم.

تربیت‌جویی افزود: در نمایشگاه جیتکس بسیاری از کشورها مانند آلمان،‌انگلیس،‌مالزی، چین، ‌تایوان، مصر، عربستان، لبنان، ترکیه و حتی عراق و افغانستان، غرفه‌های رسمی دارند که شرکت‌های خصوصی آن‌ها بدون هرگونه دغدغه و هزینه خاصی به معرفی خود می‌پردازند و تمام توجه خود را به سوی توسعه کسب‌وکار خارجی‌شان سوق می‌دهند و حیف است که ایران به عنوان بزرگ‌ترین کشور منطقه که بازار بزرگی داشته و توانمندی‌های بی‌شماری هم دارد، نتواند غرفه‌ای در خور شان خود برپا کند.

وی گفت: تاکنون شرکت‌های ایران‌رایانه، شهرپرداز، بانی کام، مگفا و یکی از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی در غرفه‌ایران حضور دارند و طی پنج روز زمان برگزاری نمایشگاه به ارایه‌توانمندی‌ها و محصولات خود خواهند پرداخت.

بر اساس این گزارش نمایشگاه جیتکس بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات منطقه است که هر ساله تعداد زیادی از شرکت‌های بزرگ و کوچک از سراسر جهان در آن حضور دارند و متخصصان بی‌شماری از آن دیدن می‌کنند.

  • ۸۷/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">