ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین پارک IT کشور افتتاح می‌شود

| دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات از رونمایی از نخستین پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در روز یکشنبه هفته آینده و با حضور وزیران ارتباطات و علوم خبر داد.

امیرحسین دوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات در اتوبان تهران- کرج واقع شده است گفت: روز یکشنبه هفته آینده رونمایی اولیه از این مکان با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و دکتر فرهادی وزیر علوم انجام می شود.

معاون نوآوری و فن آوری وزیر ارتباطات اظهار کرد: نخستین گروه پذیرش شده برای استقرار در این پارک علمی انتخاب شده اند و قرار است با استقرار در پارک «فاوا» حمایت جدی از آنها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مجوز احداث پارک «فاوا» از وزارت علوم اخذ شده است اضافه کرد: هم اکنون زیر ساخت های اولیه راه اندازی این پارک آماده شده و ظرفیتی بالغ بر ۲۴۰ متر به شرکت های متقاضی استقرار در این پارک اختصاص یافته است.

دوایی با اشاره به اینکه پارک «فاوا» در اتوبان کرج جنب انیستیتو پاستور راه اندازی شده است ادامه داد: در این مرحله فرآیند پذیرش شرکت های متقاضی برای حضور در این پارک فناوری از طریق مجوز پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شده است اما به زودی برای مابقی تقاضاها، نحوه پذیرش اعلام خواهد شد.

به گفته وی هم اکنون استقرار ۱۰ درصد کل ظرفیت پذیرش شرکت های فناوری در این پارک انجام شده است و امیدواریم تا یک سال و نیم آینده بالغ بر ۲۰۰ شرکت حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این پارک فناوری مستقر شود و مورد حمایت دولت قرار گیرند.

  • ۹۶/۰۵/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">