ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نرخ تعرفه همراه اول سال آینده تغییر نمی کند

| دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۸۸، ۰۲:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تعرفه خدمات تلفن همراه اول سال آینده تغییر نمی کند.

"صابر فیضی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برنامه شرکت مخابرات برای افزایش تعرفه مکالمات تلفن ثابت، اظهار داشت: سال آینده، سال افزایش کیفیت خدمات تلفن همراه اول خواهد بود.

وی در مورد سود حاصل از فعالیت اپراتور تلفن همراه اول، گفت: سود همراه اول از سود کل شرکت مخابرات ایران قابل تفکیک نیست.

فیضی افزود: همراه اول مثل ایرانسل یک شبکه مستقل نیست و بسیاری از امور مربوط به همراه اول در مجموع در شرکت مخابرات انجام می شود.

مدیرعامل مخابرات ایران گفت: همراه اول به تنهایی یک هزار کارمند دارد در حالیکه مجموع کارکنان شرکت مخابرات به 33 هزار نفر می رسد که کارکنان شرکت های مخابرات استانی امور مربوط به همراه اول را نیز انجام می دهند.

فیضی در مورد اظهارات یک مقام صنعتی مبنی بر تهیه یک سفارش کار 300 میلیارد تومانی برای همکاری شرکت مخابرات با کارخانجات مخابرات راه دور شیراز، اظهار داشت: در آینده اگر پروژه ای داشته باشیم ترجیح می دهیم به کارخانجات مخابرات راه دور سفارش دهیم ولی تاکنون پیشنهادی به شرکت مخابرات در این زمینه نشده است.

گفتنی است رییس سازمان صنایع و معادن استان فارس چند روز پیش اعلام کرد: برای فعال سازی کارخانه مخابرات راه دور ایران و خروج این واحد صنعتی تولیدی از بحران 300 میلیارد تومان سفارش کار جدید آماده شده است.

"سیدعلی شهپری" در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا، افزود: اجرایی شدن 300 میلیارد تومان سفارش کار آماده ارائه به این کارخانه در شیراز در گرو به میدان آمدن وزارت ارتباط و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات ایران است.

  • ۸۸/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">