ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نرخ تماس از مخابرات به ایرانسل 62 تومان است

| چهارشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۸۶، ۰۵:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

نرخ تماس از تلفن همراه اپراتور اول به ایرانسل که در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به مبلغ 625 ریال تعیین و تصویب شده بود، از طرف این کمیسیون به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد.

لطف‌الله سبوحی - معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - در گفت‌و‌گو با (ایسنا)، با بیان این مطلب اظهار کرد: این موضوع در کمیسیون تنظیم مقررات تصویب شده و مصوبه‌ی مذکور از طرف کمیسیون به شرکت مخابرات ایران ابلاغ شد.

وی همچنین به بحث کاهش 30 درصدی تعرفه‌های اینترنت اشاره و تصریح کرد: این موضوع در حال بررسی در کمیسیون تنظیم مقررات است و به دلیل فوریت آن در جلسه‌ی کمیسیون که در روز یکشنبه هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد مورد بررسی قرار می‌گیرد که در صورت تصویب از همان زمان باید اعمال شود.

وی گفت: پیش از این برای نقاط محروم در این رابطه تخفیف‌هایی صورت می‌گرفت اما با مطرح شدن بحث تعرفه‌های اینترنت شرایط به‌گونه‌ای خواهد شد که این تخفیف‌ها را پوشش خواهد داد.

‌او با بیان اینکه اعمال تعرفه‌ی جدید اینترنت پس از ابلاغ این مصوبه برای کلیه‌ی شرکت‌‏های اینترنتی الزامی است، تصریح کرد: شرکت‌های اینترنتی بعد از ابلاغ این موضوع از طرف سازمان ملزم به اعمال آن هستند.

  • ۸۶/۰۴/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">