ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برخی منابع رسانه ای گزارش دادند که مالزی و اندونزی از شرکت های جاسوسی سایبری رژیم صهیونیستی سیستم های فناوری گردآوری اطلاعات از شبکه های اجتماعی را خریداری می کنند.

به گزارش ایرنا،فری مالزی تودی به نقل از هاآرتص گزارش داد: این سیستم های سایبری اطلاعات منابع باز را جمع آوری و تحلیل کرده و ارائه می دهد.
این روزنامه صهیونیستی ادعا کرده است : اطلاعات حاکی از ان است که این سیستم های سایبری به آنگولا و مالزی فروخته شده است.
طبق این گزارش سیستم تفحص سایبری توسط شرکت های اسرائیلی تاکنون برای 100 منبع در 15 کشور جهان فروخته شده است.
براساس این گزارش ، سیستم جاسوسی و جمع اوری اطلاعات اینترنتی توسط این شرکت ها به کشورهای بحرین، اندونزی، بنگلادش ، السالوادور نیز فروخته شده است.
ویتنام، اتیوپی، سودان جنونی، ازبکستان، قزاقستان، هندوراس، ترینیدا، توباگو، پرو ، کلمبیا، اوگاندا، نیجریه، اکوادور و امارات از دیگر کشورهایی هستند که این نرم افزارهای جاسوسی را خریداری کرده اند.
فری مالزی تودی رسانه مالزیایی دراین زمینه نوشت: به نظر می رسد نام مالزی در این فهرست قرار داده شده تا این حقیقت که پوتراجایا( پایتخت ستادی مالزی) همواره یکی از منتقدان سرسخت و قدیمی اسرائیل بوده تحت الشعاع قرار گیرد.
ماهاتیر محمد نخست وزیر مالزی درابتدای ماه جاری در سخنرانی خود درمجمع عموم یسازمان ملل اقدامات خشونت بار و ظالمانه صهیونیست ها علیه فلسطینی ها در اراضی اشغالی را مورد انتقاد شدید قرار داد.
مالزی و اندونزی با رژیم صهیونیستی روابط سیاسی ندارند.
اندونزی همواره یکی از حامیان فلسطین در نهادها و مجامع بین المللی بوده است.

  • ۹۷/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">