ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ITanalyze.ir - این نرم افزار در سایت www.amoozgar.com نصب گردیده است و به مدیران آموزش جهت بررسی صرفه اقتصادی راه اندازی یک موسسه آموزشی جدید یا یک دوره درسی نو مشاوره می دهد.

این نرم افزار پنج حالت مختلف برای موسسات درنظر می گیرد. که دو حالت اول آن مربوط به بررسی صرفه اقتصادی راه اندازی دوره های درسی و یا موسسات آموزش مجازی می باشد و سه حالت دیگر نیز مربوط به راه اندازی یک موسسه معمولی می باشد.

برای سه حالت اخیر، این نرم افزار به مدیران کمک می کند تا پیش از تاسیس یک موسسه یا آموزش یا یک دوره جدید، پیش بینی ای از حداقل دانشجویان جهت سود ده بودن طرح خود، حداقل شهریه برای این طرح و دوره بازگشت سرمایه گزاری در پروژه آموزشی خود را محاسبه و پیش بینی نمایند.

از ویژگی های جالب این نرم افزار رسم نمودار برخط میزان درآمد، سود و جدول پای هزینه ها برای پروژه آموزشی مورد نظر می باشد.

برای استفاده از این نرم افزار باید به بخش ارزیابی اقتصادی/ قسمت محاسبات این سایت مراجعه فرمائید.

گفتنی است آموزگار پایگاه اطلاع رسانی سیستم های آموزشی نوین می باشد که با تایید و حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور راه اندازی شده است.

در این پایگاه علاوه بر این نرم افزار می توانید آخرین اخبار مربوط به شیوه های یادگیری نوین و نیز مقالات متنوعی پیرامون این مدل های جدید در شانزده گروه بندی مختلف را بخوانید .

  • ۸۴/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">