ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نرم افزار ایرانی ارزیابی برند عرضه شد

| سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰۴:۱۹ ب.ظ | ۱ نظر

در راستای توسعه کسب و کار شرکت های ایرانی فعال در بخش های تولیدی بازرگانی و خدماتی و ارتقای جایگاه آنها در بازارهای داخلی و خارجی، نخستین نرم افزار ایرانی ارزیابی برند با نام "پرواز " رونمایی و آماده بهره برداری شد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی جشنواره یکصد برند برتر ایران، فرشاد به آبادی دبیر این جشنواره در مراسم رونمایی از این نرم افزار اعلام کرد: طی سال های گذشته برند سازی به صورت علمی و پیشرفته یکی از حلقه های مفقوده در روند فعالیت شرکت های ایرانی بوده و این نرم افزار می تواند ابزار مناسبی برای توسعه برند در بین شرکت های ایرانی باشد.

وی با بیان اینکه نخستین نرم افزار ایرانی ارزیابی برند با همکاری دو گروه مطالعاتی هوشمند تدبیر و مهرکامان توسعه فناوری طراحی شده است افزود: این نرم افزار امکان استفاده از اطلاعات عملکردی یک شرکت را فراهم می سازد و بر این اساس می توان به ارزیابی جایگاه نشان تجاری در بازار پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از نرم افزار "پرواز " به شرکت ها این امکان را می دهد تا نقاط قوت و ضعف برند خود را شناسایی و آن را برطرف کنند.

مدیرعامل گروه مطالعاتی هوشمند تدبیر افزود: با توجه به حجم فعالیت های مطالعاتی صورت گرفته، این نرم افزار کاملا بومی شده و قابلیت اجرا در بسیاری از صنایع و شرکت های تجاری را داراست.

به آبادی افزود: یکی از ویژگی های بارز نخستین نرم افزار ایرانی ارزیابی برند که می تواند به عنوان نوار قلب شرکت ها عمل کند این است که به هیچ وجه در دسترس افراد خارج از بنگاهها قرار نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون بالغ بر دو میلیارد ریال برای طراحی این نرم افزار هزینه شده است افزود: طی سال های گذشته شرکت های پیشرو در ایران می بایست با صرف هزینه های هنگفتی نرم افزارهای مرتبط با توسعه برند را از خارج خریداری می کردند که کمتر با شرایط و ویژگی های بازار ایران همخوانی داشت، اما این نرم افزار کاملا منطبق با شرایط و شاخص های بازار ایران طراحی شده است.

دبیر جشنواره یکصد برند برتر ایران افزود: طبق هدفگذاری های صورت گرفته در نظر داریم نسخه های بعدی این نرم افزار را که قابلیت کاربرد در بسیاری از شرکت ها را دارد طراحی و عرضه کنیم.

همچنین امید فدایی منش مدیر عامل گروه مهر کامان توسعه فناوری در مراسم رو نمایی از این نرم افزار اعلام کرد: نخستین نرم افزار ایرانی ارزیابی برند با نام "پرواز " بر اساس 9 شاخص اصلی ارزیابی شده که شامل تعداد مشتریان، تعاملات مشتریان، سهم از مشتری، وصول مطالبات، مدیریت شکایات مشتریان، وفاداری مشتریان، میزان فروش، سرعت تحویل محصول و عملکرد تحقیق و توسعهR&D است.

وی افزود: برای انجام مطالعات تکمیلی و بالا بردن سطح کارایی این نرم افزار، از یک سال قبل تاکنون در برخی از شرکت های ایرانی به صورت پایلوت پیاده سازی شده و نتایج نهایی نشان داد که استفاده از این نرم افزار در سطح بسیار بالایی توانسته است موثر واقع شود.

وی در رابطه با مزیت های استفاده از نرم افزار "پرواز " افزود: افزایش بهره وری در سازمان، ارتقای رضایتمندی مشتریان، افزایش کارایی شیوه های تبلیغات وبازاریابی، تمرکز بیشتر بر مشتری ، برقراری ارتباط موثر با مشتریان و ایجاد شرایط متعادل تر در تصمیم سازی پیرامون برند از آن جمله است.

فدایی منش با بیان اینکه نرم افزار مذکور امکان ارائه پیشنهادهای مناسب در حوزه های مختلف سازمان بر اساس نظرات مشتری را داراست تصریح کرد: تازه سازی روابط مشتریان و ایجاد ارتباط مستمر با آنان، طبقه بندی مشتریان و ایجاد امکان رفتار سفارشی شده با آنان، طبقه بندی محصولات و ایجاد امکان سیاستگذاری فروش و مدیریت شکایات مشتریان، بازخوردها و دیدگاههای آنان از دیگر مزیت های این نرم افزار است.

وی ادامه داد: نرم افزار "پرواز " قابلیت هایی همچون ثبت و ارائه گزارش در بخش های مختلف، طبقه بندی اسناد، مشتریان و محصولات، آرشیو اسناد و گزارش ها، حسابداری فروش، برنامه ریزی و مدیریت جلسات و بسیاری دیگر از امور مربوط به توسعه کسب و کار را داراست.

  • ۸۹/۰۵/۱۹

نظرات  (۱)

سلام لطفا اگه ممکنه قید کنید که این نرم افزار (نرم افزار ایرانی ارزیابی برند)رو از کجا میشه تهییه کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">