ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نرم افزار قرآن همراه تولید شد

| جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۸۷، ۰۲:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

نرم‌افزار «قرآن همراه» با نصب هوشمند ویژه تلفن‌های همراه توسط مؤسسه نرم‌افزاری کوثر در قم طراحی و تولید شد.

مدیر مؤسسه نرم‌افزاری کوثر، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نرم‌افزار «قرآن همراه» رتبه نخست بخش تلفن‌های همراه را به عنوان بهترین اثر مبلّغ و مروّج معارف اسلامی در دومین جشنواره رسانه های دیجیتال از آن خود کرده است، گفت: این نرم‌افزار بدون محدودیت و به صورت هوشمند بر روی تلفن‌های همراه دارای سیستم عامل سیمبیان و ویندوز موبایل نصب می شود.

سیدمهدی حسین‌زاده، متن کامل قرآن کریم با خط عثمان طه، پنج دوره ترتیل قرآن کریم، متن ترجمه فارسی اساتید فولادوند، انصاریان، قرائتی و حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و متن ترجمه قرآن به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، مالزیایی، اسپانیایی و اردو را از بخش‌های این نرم‌افزار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون ترجمه گویا در نرم‌افزارهای ویژه تلفن‌های همراه قرار داده نشده، اظهار داشت: برای نخستین بار ترجمه گویای فارسی استاد انصاریان و ترجمه گویای انگلیسی ابراهیم والک در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

حسین زاده، حرکت متن و رفتن به صفحه بعد همزمان با صوت، تکرار ترتیل هر صفحه، اجرای اصوات از اینترنت با کیفیت بالا، موتور جست و جوی قوی در متن قرآن و نمایش نتیجه آن و علامت‌گذاری صفحات را از جمله قابلیت‌های نرم‌افزار «قرآن همراه» بیان داشت.

مدیر مؤسسه نرم‌افزاری کوثر در پایان خاطرنشان کرد: متن تفسیر نور حجت‌الاسلام قرائتی و تفسیر نمونه آیت‌الله مکارم شیرازی برای استفاده مفید کاربران، از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار می‌باشد.

شایان ذکر است، مؤسسه نرم‌افزاری کوثر در دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال به دلیل طراحی و تولید این نرم‌افزار از معاون اول رییس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تندیس زرین بهترین اثر ویژه تلفن‌های همراه را دریافت نمود.

  • ۸۷/۰۸/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">