ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

با توجه به اهمیت تقویت ارتباط اولیاء مدرسه با والدین و دانش‌آموزان ، نرم‌افزاری با عنوان "پرنیان" طراحی شده که امکان حضور و غیاب و رفت و آمد دانش‌آموزان را به ‌صورت دقیق در اختیار والدین قرار می‌دهد.

به گزارش موبنا با استفاده از نرم‌افزار پرنیان تنها با چند کلیک والدین می‌توانند از حضور فرزندان در مدرسه و همه " آنچه باید بدانند"، آگاه شوند. علاوه بر آن کنترل رفت و آمد فرزندان ، عملکرد تحصیلی، قیاس تحصیلی با دیگر دانش‌آموزان کلاس و مدرسه ، از ویژگی‌های نرم‌افزار "پرنیان مدرسه" اعلام و توسط شرکت پیشگامان فن‌آوری اطلاعات ایساتیس به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه پیشگامان کویر یزد ارائه شده است.

پرتال تحت وب مدارس با توجه به نیاز مدرسه و والدین طراحی و پیاده‌سازی شده که می‌تواند نقش مهمی در تقویت ارتباط اولیاء مدرسه با والدین و همچنین دانش‌آموزان با یکدیگر داشته باشد.

امکاناتی که در پرنیان مدرسه وجود دارد ، آن را قادر ساخته قابلیت تبدیل اطلاعات مدارس به پرتال پرنیان مدرسه و همچنین امکان تعریف پرسنل مدرسه، والدین و دانش‌آموزان با تعیین سطوح دسترسی متناسب با وظیفه و امکان تعریف انواع آزمون، امتحان و ثبت نتایج آن آزمون، دسترسی به نمرات، حضور و غیاب و برنامه درسی و ارائه گزارشات متنوع از اطلاعات سیستم را داشته باشد.

می توان با استفاده از این نرم‌افزار چندین مرکز آموزشی با پایه‌های تحصیلی متفاوت و همچنین دروس و کلاس‌های متنوعی را تعریف کرد . با این نرم افزار والدین می توانند بدون حضور فیزیکی در مدرسه و با ارسال نامه، مسائل خود را با مسوولین و دبیران مطرح و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

با توجه به امکانات و سلیقه والدین از طریق پیام کوتاه یا نامه الکترونیکی می‌توان از روند تحصیلی فرزندان آگاه شد و البته توصیه‌های دبیران را به صورت آنلاین دریافت کرد.

مدیریت ترم‌های تحصیلی و مشاهده کارنامه هفتگی، ماهیانه و پایان ترم و کارتابل پیام‌های دریافتی و ارسال شده نیز از ویژگی های این پرتال اعلام شده است.

پرنیان در فرهنگ لغت فارسی ، ابریشم، حریر و یا پارچه ‌ابریشمی‌گلدان معنی شده است.

  • ۸۸/۱۰/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">