ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نصب ‪ BTS‬در پیاده روها ممنوع

| شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۵:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: نصب دکل‌های مخابراتی (‪(BTS‬ در پیاده‌روها و اماکنی که مشکلات ترددی و دیداری برای شهروندان ایجاد کند، ممنوع است.
"حجت الله ملاصالحی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا مرکز استان تهران، تاکید کرد: شهرداری تهران نه تنها مجوزی برای نصب دکل مخابرات در این اماکن نمی‌دهد، بلکه در صورت مشاهده دکل‌ها در اماکن غیر مجاز آنها را جمع‌آوری می‌کند.
وی بااشاره به تلاش شهرداری تهران برای فراهم کردن امکان پیاده‌روی در معابر پایتخت، افزود: هم اکنون در ساماندهی پیاده‌روهای شهر، پست‌های برق و تلفن ساماندهی شده و بعضا جمع‌آوری شده است.
وی اظهارداشت: شرکت مخابرات و ارتباطات سیار چنانچه درخواست نصب آنتن (‪ (BTS‬را به ما ارایه کند و محل نصب این آنتن ها، برای شهروندان، مشاغل و تبلیغات مشکلی ایجاد نکند، شهرداری مجوز نصب آنتن را صادر خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تاکیدکرد: نصب هرگونه دکل و آنتن مخابراتی و ایجاد مانع رو به روی تابلوهای تبلیغاتی با تلویزیون‌های بزرگ شهری که در اختیار بخش خصوصی است، به لحاظ قانونی امکان پذیر نیست و آنها حق دارند درخصوص نصب دکل‌های مخابراتی اعتراض کنند.
ملاصالحی گفت: اگر تاکنون بانصب برخی دکل‌های مخابراتی در شهر تهران مخالفتی صورت گرفته، ازآن جهت بوده که محل نصب این‌دکل‌ها باقوانین شهرداری و نیز از لحاظ بصری مناسب نبوده است.
وی تاکید کرد: در صورتی که مکان پیشنهادی شرکت مخابرات برای نصب این دکل‌ها مغایرتی با موارد گفته شده نداشته باشد، هیچ گونه محدودیتی برای نصب انها در مناطق مختلف شهر وجود ندارد.
ملاصالحی درخصوص نصب غیرقانونی این دکل‌ها، خاطرنشان کرد: تاکنون چنین موردی از سوی بازرسان شهرداری مشاهده نشده است.

  • ۸۵/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">